Ja ga hem ook zo wakker maken,want moet over een uurtje bij een afspraak zijn..En voor een bakkie koffie word die wel wakker..Zit nu al heel hard te lachen in me zelf hahahhhahahaha
gna gna gna Nee mijn vriend doet niets terug want hij weet dat hij het dan 10x zo hard weer terug kan verwachten hahahaahah ik weet het ik ben echt mega slecht ben ook al bezig voor 1 april en ik moet echt iets goeds hebben ... Heeft iemand ooit wel eens zo'n mailtje gehad dat je een link kreeg en als je daar dan op klikte dan kwam je op een site terecht waar je foto op staat en dan een advertentie er naast( dat je op zoek bent naar een date ofzo ), het is dan net alsof die site echt is en als je dan ergens op klikt springt er heel groot in je scherm GEFOPT ! ... Ik wil die namelijk weer zoeken maar kan hem werkelijk nergens meer vinden, iemand enig idee wat ik bedoel ?
waar kan je die trektouwtjes kopen? wil dat hier ook gaan doen t laatste wat ik heb gedaan is de pincode van private spice veranderd.. ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat hij erachter is gna gna gna
Haha deze is echt te grappig Trouwens is zo'n stift er makkelijk af te krijgen? Of moet ik het doen als ie de volgende dag geen afspraken heeft
@HabibiAna: Het leukste is natuurlijk om die moeilijk afwasbere viltstiften te gebruiken hahahaah @Miffy: Ik heb ze afgelopen jaar een keer in een kinderpakket met vuurwerk gekocht maar volgens mij kan je ze ook bij de primera kopen of anders bij zo'n fop winkel .. Ff offtopic: Ben je nou al achter dat nummer gekomen wat je een tijdje geleden zocht?
Hahaha, nou dat vind ik weer zielig dan. Plus ik weet dat ik terug gepakt zal worden, dus wil het niet te bont maken ik begin denk ik met een klein snorretje hahaha. Het probleem is alleen dat ik meestal sneller in slaap val, dus dan zou ik mn 's nachts mn wekker moeten zetten..dat is wel weer minder.
Weetje wat ook leuk is.. Als je man koffie drinkt met suiker... Er zout in doen..OEPS..!! niet gezien
Zout heb ik ook wel eens gedaan,vond die niet zo tof haha! Ik kom net thuis,dus lig weer helemaal blauw van het lachen,hij had het nog niet gemerkt hahahahahahahaha.. Bakkie koffie heb ik niet gemaakt,hij bleef gewoon door snurken.. Heb net maar gezegt schat kijk jij eens of er nog tandpasta is,ik was een ...... wijf hahaha,hij kon er wel om lachen gelukkig Op naar het volgende,zijn er nog meer ideetjes?
Of zo´n bouillonblokje in de douchekop, heb ik hier een keer gelezen Persoonlijk durf ik dat niet aan, iemand anders?
soms, als we weggaan loop ik als eerste door de deur en gooi vlug de deur toe, en dan loopt hij er pal tegen. 1 keer was zijn neus bijna gebroken
weet je wat ook leuk is die stukjes zeep die je gezicht ( of wat je er dan mee wast ) zwart maken hahaha ...
hahaha die is ook leuk ... Ik heb hier ook een balpen dat als je die in wilt drukken dat je dan een schok krijgt, erg leuk voor mijn schoonmoeders