Ik droom nu heel veel. Maar ook niet zo fijn allemaal. Dat mijn schoonmoeder heel rot reageert als ik haar vertel dat ik zwanger ben, of dat er iets ergs gebeurd met mijn vriend. Ik wordt er 's nachts van wakker en ben helemaal van slag. Ga dan maar even wat lezen om op andere gedachten te komen. Soms suddert het rotgevoel van de droom de volgende dag nog een beetje door. Hebben meer mensen hier last van?
ik droom ook de laatste tijd de gekste dingen waar ik nog nooit over heb gedroomd. en meestal heeft het altijd met me man te maken maar ja zal er wel bij horen
Jaaa, ik ook! Ben 6 weken zwanger nu en de hele week heb ik 's nachts behoorlijk drukke dromen! 'k Word er moe van! Want dan word ik weer wakker, moet ik naar de wc, vervolgens ga ik weer liggen, sluit mijn ogen en meteen zijn mijn gedachten dan weer bij de gebeurtenis uit de droom, terwijl ik dat allang weet, zeg maar!
hey meiden, het scheint inderdaad erg normaal te zijn dat je tijdens de zwangerschap de meest rare vage en soms ook echt enge dingen droomt. het scheint te maken te hebben met het feit dat je in je droom je angsten voor wat er komen kan alvast aan het verwerken bent. eigenlijk heel erg handig dus. maar goed succes meiden en hopelijk domen jullie snel mooie dingen.
Ik heb nu al zeven maanden levensechte dromen. Soms erg vervelend (dat beebje zo ernstig gehandicapt is, dat ze niet levensvatbaar is, terwijl vruchtwaterpunctie en echo's goed zijn), soms erg leuk (winnen van de staatsloterij). En er is niks uit gekomen (gelukkig maar, loterij zou leuk zijn, maar gelukkig komen die rotdromen tot nu toe ook niet uit). Schijnt normaal te zijn.