We willen deze zwangerschap op een leuke manier bekend maken omdta absoluut niemand verwacht dat wij aan een derde kindje ozuden beginnen (eigenlijk 2 al niet haahah) dus ws moet ik mn schoonmoeder reanimeren hihih in positieve zin dan we hebben bij de tweede toen voor de oudste een shirt gekocht met stoer ik word broer en t duurde even voor t kwartje viel hij was gewoon aan t spelen en niemand zag t hahaha
Wij gebruiken deze aankondiging http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/211013-leuke-manier-kennisgeving-broertje-zusje.html
We hebben voor mn schoonmoeder een te klein shirt gepakt van mn stiefzoontje waar hij op had geschilderd en zn handen op had gemaakt. Daarop stond deze is mij te klein maar binnenkort komt er iemand die hem beter past... Hele fam. snapte hem alleen bij haar duurde het ff voordat het kwartje viel Mn ouders had ik een foto gestuurd van onze 'nieuw' ingerichte tuin. Mn vader mooi opgeruimd hoor maar er ligt nog een wit dingetje daar op de grond.. (hij ziet echt alles zo'n pietje precies ) ik zo o wat zou dat nou kunnen zijn. Ik stuur een vergroote foto... Hij zo en wat betekend dat dan? Ik roep mama maar ff zij gelijk oooo leuk gefeliciteerd etc. Hij nee, dat kan niet het wordt toch altijd een blauw streepje (toen mn moeder zw was blijkbaar ik had k2v5 )
Wij hadden vogelzaad in een leuk doorzichtig zakje gedaan, lintje erom en met een kaartje eraan: "ooievaarsvoer, te gebruiken rond ... "en dan je uitgerekende datum" Leuke reacties op gehad. En ook leuk voor opa's en oma's om te bewaren.
Heel simpel misschien, maar je oudste een shirt aan doen met een grote 1, jongste met een grote 2, en jij een buikband met een grote 3 er op?
Leuke ideeen zeg! Misschien kun je je andere twee kinderen het laten vertellen..! Je hebt ook van die soort van broches met 'grote broer' die je op een shirtje kunt spelden.
Moeilijk, he!! Je wilt het toch graag op een originele manier vertellen! Wij gaan ieder jaar met het hele gezin op wintersport. 4 weken voor we weggingen (ik was toen 10 weken zwanger) heb ik mijn ouders 2 babyskieetjes cadeau gegeven met daarbij een kaartje: Lieve opa en oma, mag ik volgend jaar ook mee op wintersport? Ze waren door het dolle heen!