Ik zou het zeker aankaarten. Wat erg dat je zo behandeld bent! En zoals de anderen ook al zeggen; vraag de volgende keer om iemand anders als je weer voor een echo moet. Succes!
Ja het ziekenhuis is in D. Weet jij de naam? Mag ik die anders via pb? Heel stom maar ik heb haar al diverse keren gehad ook in vorige zw 2 x en weet dus haar naam niet! Heb het niet onthouden. T lijkt wel of alleen zei de echo's doet...altijd als ik er ben zie ik haar lopen. Anders vraag ik bij een volgende echo wie het was bij de termijnecho en vroege echo en zeg ik dat ik die niet meer wil! Ga denk ik ook de volgende keer bij de gynaecoloog aankaarten dat ik dit zo slecht ervaren heb! Zeker omdat de gynaecoloog ook zei dat inwendig bij mij niet goed te zien is en daarnaast ook zo ongemakkelijk/pijnlijk is.
Ik heb je de naam doorgestuurd. Ze is inderdaad bijzonder onplezierig; ik heb geen problemen met inwendige echo's maar de manier waarop ze met haar patienten omgaat vond ik erg denigrerend - ik moest bijvoorbeeld ook mijn broek uittrekken en ze weigerde me te vertellen wat ze had gezien, heel erg vervelend.
Thanks Pantax! Ik ga het echt aankaarten, want ik denk dat ik niet de enige zw vrouw ben die haar onplezierig vind!