geachte , ik zit met een soortgelijk probleem . ben zwanger van mn vriend , en zijn ex vriendin manipuleert hem over de rug van haar dochter . dit allemaal speelt sinds ze weet via social media dat we een kindje verwachten . hij heeft voor dat kindje gezorgd maar het is niet van hem , eerst mocht hij helemaal geen omgang met het kindje , en nu ineens wel . daarbij de rare teksten op whatsapp en facebook . fotoos versturen en als profielfoto gebruiken om een reactie uit te lokken . en ik zie mn vriend er met zn volle gezicht intrappen en raak hm kwijt en kan niks doen . want al mn opties speel ik haar spelletje zo in de kaarten . hij verandert en verhemelt daar ineens alles en mist ineens een kind van een ander , ??? terwijl zijn prioriteit zn gezin hoort te zijn . deze vrouw heeft hem in het verleden alleen maar financieel stuk gemaakt , gemanipuleert en gebruikt . wat moet ik doen ?? ik wil hm een schop verkopen , maar wil ook mn relatie redden en niet mn gezin kapot laten maken door zo doortrapte heks , want het al te ziek dat ze een gezin kapot wil maken met kinderen . ten einde raad advies welkom groetjes