vervelende gewoontes van jouw partner

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Zeg, heb jij mijn man gestolen? :D

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier nou daar komt het hoor :p
    * Chaos na het koken in de keuken bleghhh
    * sóchtends voordat ik naar de wc ga nog ff gauw zn behoefte doen grrrrrrrr
    * Irritante grapjes maken :p
    * zn vuile was lekker laten rondslingeren vrouwtje vind het wel :p en vraag je er naar ach ja sorry vergeten op te ruimen grrrrrrrrrr

voor de rest is het echt een schatje hoor!

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wow... wat ben ik blij met mijn man als ik dit allemaal zo lees. Die heeft echt geen enkel minpunt voor wat betreft het huishouden, het is een grote schat en als het er op aan komt doet ie nog meer dan mij!
    Enige waar ie wat minder goed in is, is klussen, stelt ie ook wel veel en vaak uit maar ach... als ik het tegen zijn of mijn vader zeg gaat ie zich een beetje schamen en kan het opeens wel :D

Als ik dan toch een vervelende gewoonte moet noemen dan is het dat iets NOOIT zijn schuld is, nee NOOIT! En als het wel zo is, dan kan hij er niks aan doen.
    Bloedirritant... vooral als je zo rond een bepaalde periode in de maand lekker ruzie zoekt en niks zijn schuld is... *grom* :p

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

Was ik helemaal vergeten doet die van mij ook;)
    je bent niet de enige

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

mijn man laat altijd etensresten in de wasbak liggen, zodat ik die vieze drap uit het afvoerputje kan vissen...
    en ik heb er al wel 1000x wat van gezegd, maar hij vertikt het. ;)

zijn voetbaltas NAAST de wasmand zetten, nee... niet de smerige kleding er even uit halen ofzo.. en dan zit zijn onderbroek vaak ook nog in zijn trainingsbroek gedraaid, (dat trekt hij dan tegelijk uit denk ik :() zodat ik het eerst uit elkaar moet halen. YEK!:x

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Op de 'verkeerde momenten' laat meneer vaak een harde scheet, bijvoorbeeld als ik net lekker tegen hem aan wil liggen in bed.... Dan ben ik ook snel weer weg...

Of als ik hem lief een kusje wil geven, dan laat hij een keiharde boer in mijn gezicht. :( Dat is niet lief!!!

Het is een enorme rommelkont. Laat alles achter zijn kont slingeren en wie kan het opruimen? En hij is dan ook regelmatig wel wat kwijt.

Hij drinkt best veel in het weekend. Soms wel 6 of 7 flesjes bier op een dag. Hij doet het niet doordeweeks maar in het weekend vind ik dat hij ook best wat minder mag drinken. Ik vind het gewoon onnodig.

Verder geen irritaties en is het gewoon een lekker schatje. :)

7. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Nog even gauw plassen (of meer...) in de badkamer als ik wil tandenpoetsen. Ik vind dat zó ontzettend stinken. Zeker in de maanden dat ik zwanger ben (vorige keer had ik er ook zo'n last van), moet hij dat echt niet doen. Dan mag ik met m'n tandenborstel naar beneden om te gaan poetsen in de keuken... Plus stokertjes meenemen en dan maar op de gok wat prutsen omdat er beneden geen spiegel hangt :p

En deo spuiten, terwijl ik die geur op het moment ook echt niet kan verdragen. Ga ervan kokhalzen en als ik er lang genoeg in sta (seconde of twintig), komt mijn ontbijt of wat ik dan ook gegeten heb eruit. Juk! Ik snap echt niet waarom de makers van Axe denken dat alle meiden gillend op hem af rennen. Ik ren liever gillend weg...

Klaag, klaag, klaag :D

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    #68 Strijkkraal, 17 nov 2010
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
    De grootste ergenis (ik heb er meerdere hoor, maar deze spannen echt de kroon) is dat die vent van mij al boerend en schetend (geen woord maar wist het ff niet anders te formuleren - hij laat dus veel scheten) door het leven gaat. Dat is is opzich niet erg, better out than in ... maar mijn probleem is meer dat hij er altijd zoveel nadruk op legt. Dus extra hard boeren (met veel kracht en geluid) - want dat is lekker :( en extra harde scheten. Ik wordt daar ook echt onpasselijk van, maar denk maar niet dat meneer daar rekening mee wil houden. Dat laatste is overigens meer dan eens fout gegaan, en hij een volle broek had ... dat vind ik dat weer grappig :D

9. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    hij doet zijn sokken als propjes in de was
    laat zakdoeken in zijn broek zitten
    e als hij tv aan het kijken is hoort of ziet hij niks en dan vertel ik wat of ik vraag wat en als ik dan klaar ben met praten dan zecht hij wat zeg je dan zeg ik laat maar en dan is meneertej geiriteerd mannen soms maar hou wel veel van hem

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    oh, ook nog bijna vergeten ...

niet antwoorden als ik wat vraag!!! Nu begrijp ik dat mannen niet twee dingen tegelijkertijd kunnen doen, maar als ik iets vraag en hij zit te typen, moet er eerst uitgetyped worden en dan pas wordt mijn vraag beantwoord. En als je dus met 1 vinger typed, kan dat dus wel eens ff duren. En dan sta ik daar dus voor Piet Snot te wachten ....

zo, en nu stop ik ... :)

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahaha... dat had mijn man een paar maand geleden ook.... Hij was een beetje grieperig en had diarree... Hij dacht die ene scheet wel te kunnen laten. Zat zijn broek vol. :D Hij heeft het zelf in een sopje gezet... Dat ga ik dan toch echt niet voor hem doen. Maar ik kon er wel om lachen... :D

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

opzich niet echt veel te klagen, maar vooral kwa verbouwen is het een ramp, vaak pas na ruzie deed hij het, op dat gebied vaak een schop onder zijn kont gegeven (en nog moeten er dingen gebeuren)

maar voorderest nee(nouja afantoe vriwillig stofzuigen)

13. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hier gaan we hoor iihi

hij altijd zij ondergoed half in de was mand gooit en niet uitrolt ( ba opgerolde onderbroeken van een man stinkie )
    -nooit wat afmaakt , wat hij is begonnen in de zomer is nu nog niet af. vooral met klusjes in het huis ooooooooooo dat is zo erg :x
    -vieze mokka chocolade drink en dan wel een liter per dag ba hij gat er echt van stinken uit zijn mond bleee
    -zijn werk kamer maar 1 keer per jaar schoon maakt ( ik vertik het zijn rotzooi op te ruimen )
    - nooit wat in het huis houden doet op een afwasje na :x

voor de rest een schat van een man en al 14 jaar samen kan niet zonder hem ,liefde van mijn leven,, mijn knuffel beertje na hem hoef ik niemand anders meer. :D:D:D

xx

14. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hahahahahahahha ooo hahaha mijn man ook vorige week ihihi, belt hij mij op van werk aaaaa uuuu fem kan je mij komen ophalen hi ,, hij op zijn werk met buikgriep ,op gehaalt en thuis , hij rennen naar de deur ,,te laat dus hahahahah ook buikgriep ooo arme man hahahahah god wat lag ik in een deuk zeg viel bijna van mijn fiets van het lachen hahah , maar ja hij mag het zelf in de was doen he ihihih

15. Blaak

Blaak Niet meer actief

haha ik heb geen partner maar al die vervelende gewoontes klinken mij bekend in de oren van toen ik wel een partner had. Ag je hoort elkaar toch te accepteren tog :p

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hier een vent die alles uit zijn handen laat vallen zodra hij binnenkomt;)
    Hij laat een heel spoor achter van de voordeur naar de kamer en vervolgens naar boven..tas, jas, schoenen, sokken, overhemd etc. En vervolgens klagen dat hij niets kan vinden;)

Verder is het een schat!!

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Het erge is ... het is 1 keer gebeurd ... in bed. Dat was toch echt wat minder :x. Was midden in de nacht en ik werd gewoon wakker van die vreselijke lucht. En in plaatst dat hij nou het dekbed wegslaat ... nee opstaan en het dekbed weer dichtgooien ... gevolg .. Strijkkraal die 's nachts kokhalzend een bed staat af te halen ... zucht.

18. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    * Dat als hij gestrest is hij alles op mijn afreageerd!
    * Zijn kiwi libido! Echt heel laag!
    * Niet normaal met hem kan praten, altijd het idee dat het er
    niet in zinkt.
    * Hij niet kan luisteren.
    * Hij er altijd dom staat te kijken als ik echt verdrietig bent, in
    plaats van je een knuffel te geven en te zeggen dat alles
    goed komt.

Voor de rest is hij wel lief.

19. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Owjaa ik moet ook altijd 5 minuten wachten voordat meneer mij een andwoord geeft op mijn vraag als we ruzie hebben!
    Ow echt daar word ik zo nijdig van!
    En ook dat het nooit zijn fout is en hij kan nergens wat aan doen! Ook zo erg!

20. Megan

Megan Lid

28 dec 2008
    44
    0
    0
    juridisch medewerker
    Flevopolder
    Hij laat zijn kleding en schoenen door het huis slingeren.
    neuspeuteren, scheten laten, hard hoesten en neus ophalen.

Maar hij heeft ook veel goede kanten.
    Ik heb de mazzel met een kerel die goed kan koken en de huishouding doet. :)

Deel Deze Pagina