Hallo allemaal, Oma heeft voor ons via een aktie 3 kaartjes gespaard zodat we gratis naar de dierentuin kunnen,harstikke leuk natuurlijk! Je kunt kiezen uit verschillende dierentuinen,en wij twijfellen dus tussen Sea life in Scheveningen (daar loop je in een tunnel door een mega aquarium) en de dierentuin in Emmen (groot en ook vlinderuin) Mijn dochtertje is een tijdje terug met haar vader naar Emmen geweest en vond het geweldig.(we zijn gescheiden en ik hertrouwd) Wij zijn er nog nooit met zijn 3en geweest..iemand hier bekend met Sea life?Is dit leuk voor deze leeftijd? We denken aan het laatste weekend deze maand,is wel het begin van de vakantie maar goed. Een leuk luxeprobleem dus haha maar ben wel benieuwd wat jullie het leukste vinden?!
Ik weet niet hou oud je dochter is? Maar denk als ze een jaar of 3 is dat het zeker leuk is voor haar. Veel plezier!
Sea Life is wel leuk, maar klein, je bent er zo doorheen. Ik ben er een aantal jaar geleden voor het laatst geweest. Maar goed, voor kinderen genoeg te zien.
wij zijn twee weken geleden een weekend naar Scheveningen geweest,en zijn dus ook naar sea life geweest! vond het wel leuk om dr rond te lopen,maar met 3 kwartier sta je ook weer buiten!En we hebben echt alles goed bekeken hoor! dus als je echt een dagje weg wilt,zou ik iets anders kiezen!
Ik zou naar de dierentuin in Emmen gaan. Dat is een hele mooie grote dierentuin, waar je zeker na 3 kwartier nog niet uitgekeken bent.
O dank jullie wel hoor! dat is idd niet zo lang,3 kwartier...mijn dochter word trouwens in juni 5 kijk,als het slecht weer is hebben we gewoon pech moet dan wel op die datum,maar daar kunnen we ons op kleden!
Sea Life ben je inderdaad zo klaar. In dierentuin Blijdorp in Rotterdam heb je het beste van beiden: ook zo'n leuke tunnel met allerlei vissen, haaitjes, mega schildpadden...maar ook dierentuin. As het ineens gaat regenen dan gaan we naar de 'tunnel' en als het weer droog is gaan we weer naar buiten (jaja, hier praat iemand met een abonnement ).
Hai meiden,..neer er waren meerdere dierentuinen,maar deze leek ons het leukst,..die in rottersdam zat er volgend mij helaas niet bij we hebben de knoop doorgehakt en gaan naar Emmen,leuk! bedankt voor het meedenken allemaal!
Ik ben vorig jaar nog in Sealife geweest met de kinderen (toen 1 en 3) De kinderen vonden het wel mooi om te zien maar net als andere vrouwen hier ook zeggen, je bent er zo doorheen.. Wil je er echt een aantal uurtjes lekker uit zijn dan zou ik naar Emmen gaan!
hehe als anne hier wat ouder is.. komt er ook zeker weer een abonnement tot vorig jaar hadden wij er ook eentje.. en het is toch wel erg relaxt gewoon gaan wanneer je zin hebt... en ben je het na een uurtje zat.. dan ga je gewoon lekker weer naar huis is het rotweer.. nouja.. geen nood.. het word wel weer een keer droog en je zit toch neit aan die ene dag vast maarja.. ik wilde dus ook wel naar sealife.. maar ik begrijp dat het niet zo bijzonder is? hebben hier van die etoskaartjes... (2 vor de prijs van 1) maa rje kan er ook in a'foort mee naar de dierentuin.. dus ik denk dat die het dan word die is in ieder geval gewoon leuk