Bruin verlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Hope, 8 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hoi Mirjam en Japke,

Ik ben een tijdje niet meer actief op het forum, maar wilde jullie toch even wat vragen.
    Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of ik met mijn "klacht" de gyn kan bellen.
    Misschien weten jullie het nog wel, maar ik heb op 9 mei een curettage gehad.
    Ik heb toen heeeeeeeel lang last gehad van bruine afscheiding.
    Uiteindelijk bij de gyn geweest, en deze schreef me provera voor.
    Na die kuur werd ik eindelijk op 31 juli, weer voor de 1e keer na de MK ongi.
    Inmiddels heb ik 2 menstruaties van mezelf gehad, dus het lijkt er wel op dat mijn cyclus zich weer hersteld heeft.
    Ik heb alleen heel lang last van bruine afscheiding.
    Ca. 4 dagen voor dat ik ongi wordt, dan 6a7 dagen ongi en daarna nog vaak 8 tot 10 dagen bruine afscheiding.
    De enen dag denk ik: o het is bijna weg, en de dag erna is het er weer.
    Soms is het zelfs weer rood, niet helder maar toch echt als bloed te herkennen.
    Ik voel me hier niet prettig bij.
    Spontaan iets doen met mijn man gaat niet, want ik vind het niet prettig dat ik niet "schoon" ben.
    Nu komt b.v. mijn "ei" eraan, maar ik heb nog steeds bruine afscheiding.
    Nu even mijn vraag:
    Waar zou dit aan kunnen liggen?
    En zou ik hiervoor de gyn kunnen bellen.

Ik hoop op een snel antwoord, alvast bedankt.

Groetjes Hope

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

we zien vaak dat na een miskraam de cyclus is ontregeld. Dat mag je de tijd geven. Maar als je het heel vervelend vindt zou ik zeker even contact opnemen met de arts die jou behandeld heeft.

Mirjam

Deel Deze Pagina