Vervelende klusjes in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Floddertje, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat zijn we goed he? Nienke70?
    Ik zit ook weer aan de koffie hoor, en inderdaad; ik trakteer mezelf ook op koek!
     
  2. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ja, hier ook heel herkenbaar. Ik heb gisteren 't huis gestoft. Meestal doe ik eerst een gedeelte, doe dan een bakkie koffie en doe dan 't tweede gedeelte. Vandaag moet ik eigenlijk nog stofzuigen en de wc schoonmaken, maar ja, ik denk dan vaak: kan morgen ook nog :S En zo shiet 't dus niet op.

    Ik heb geen werk maar ben klaar met school. Ik heb dus zeeen van tijd en bij mij is de motivatie dus ook heel ver te zoeken, want in feite kan ik alles opschuiven tot morgen.:(
     
  3. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik vind de klusjes ook niet fijn, maar kan enorm genieten als ze toch gedaan zijn ! Heerlijk, zo'n schoon huis ! Dus als Thijs slaapt doe ik iedere dag 1 ding. Dat lijkt weinig maar toch helpt het goed ! (Thijs slaapt overigens niet zo lang ...)

    Maar je zult ook merken dat wanneer de kleine er is je huis niet meer zo keurig netjes is als voorheen ! Daar heb je gewoon de tijd niet meer voor.

    Groetjes,
    Nikki F
     
  4. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Aaaargh!

    Nu heb ik met mijn koffiekopje een vieze kring gemaakt op mijn blinkend schone tafel...

    Daar gaat Miep Kraak weer met de poetsdoek... zucht...

    (klaag, klaag, dan komt vanavond manlief thuis, die zegt eerst 'wat ruikt het hier raar' en daarna verandert hij in 1 avond mijn hele opgeruimde huis weer in een slagveld... hihi)
     
  5. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Hehe nou hier is het gelukkig klaar!
    Moet meestal ook de motivatie vinden om te beginnen maar als ik eenmaal bezig ben ga ik ook echt alles doen. Wat soms niet eens gedaan hoef te worden :)
     
  6. Lissie

    Lissie Lid

    10 mrt 2006
    60
    0
    0
    Huismoedertje
    Den-Haag
    Moet zo ook toch maar even wat gaan doen...heb gister ook al aardig wat gedaan stofgezogen gedweild kattenbak keuken ..maar eigenlijk moet er vandaag weer gestofzuigd worden en er ligt hier ook nog een aardige berg strijk voor mij klaar...Ik herken het dus ook maar als ik eenmaal ga beginnen ben ik ook niet meer te stoppen dus zo maar even heel snel een stofuziger er door heen ennuh de strijk kan wel even wachten tot vanaaf...toch:p
     
  7. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik haat het huishouden, zo vreselijk. Maar als ik eenmaal bezig ben dan is er geen stoppen meer aan :)
    Gisteren gestofzuigd, gestofd en gedweild.
    Vandaag de ramen binnen gezeemd, de keuken gedaan en de magnetron schoongemaakt.

    Maar ik stofzuig echt niet iedere dag hoor :oops: we hebben geen huisdieren en voor de rest maken we het zelf ook niet echt vies. Dus ik hou het wel bij door een swiffer.
     

Deel Deze Pagina