Waarom wil je man sowieso door de weeks naar de kroeg? Laat hem dan met vrienden op zaterdagavond gaan!
Ik zou denk ik ook wel in staat zijn om te gaan liegen tegen mijn man als hij mij dingen zou gaan verbieden en ik geen zin in ruzie zou gaan hebben. Nu verbied manlief mij niets en ben ik juist de zeikstraal die wel eens aan hen vraagt juist thuis te blijven, maar ik kan me voorstellen dat mensen niet echt gelukkig worden van een partner die dingen verbied. Daar staat tegenover dat ik niet gelukkig van een liegende partner zou worden. Ook niet van een partner die meermaals per week in de kroeg zit. Maar is het geen vlucht van thuis? Misschien daar eens een gesprek over aan gaan én hem gewoon gunnen om zo nu en dan 'geld te verspillen'.
Er staat nergens dat ik het hem verbied maar drie keer in de week vind ik nergens op slaan 1 keer in de maand ofzo. ik kan zelf nooit weg heb geen auto. En als ik een keer boodschappen ga doen dan belt hij waar ben je waar is dit waar is dat blablablablabla. En ik moet het normaal vinden dat hij drie keer in nog geen week naar de kroeg gaat voor heel de avond?
Nee ik zou dat ook niet normaal vinden. Absoluut niet. Maar ik vind het ook erg vervelend voor jou dat jullie niet kunnen praten. En ik denk dat dat nog veel erger is dan naar de kroeg gaan.
Helemaal mee eens, praten is zo belangrijk! Heeft hij het ook druk op zijn werk? Dat hij toch even een uitlaatklep nodig heeft?
Sommige mannen (zo ook mijn vriend) hechten veel waarde aan een sociaal leven buiten hun 'normale' relatie. Mijn vriend houdt er ook van om 2 of 3x in de week in een biertje te drinken met vrienden en/of collega's. Je kunt wel blijven volhouden dat JIJ dat onzin vind, maar hij blijkbaar niet. Ik zou er dus nog maar eens goed over praten en tot een compromis komen.
Ik denk dat het probleem eigenlijk is dat jij zelf nooit weg kan en dat hij dus nooit de zorg overneemt. Sowieso zou ik dus eens een dagje op stap gaan en dan mag hij alleen bellen als er een ongeluk gebeurd is ofzo. Verder zoekt hij het maar uit. Dat wat jij altijd doet met JULLIE kinderen. Wacht even ik lees dat je kids van 2008, 2009 en 2010 zijn en dan gaat hij bellen waar dingen liggen?? Echt ?? Ik zou mooi een eigen hobby zoeken en lekker met wat vriendinnen afspreken s avonds . Echt waar meid daar word he gelukkiger van .
Tijd om eens een keer een goed gesprek te hebben met elkaar en elkaar halverwege tegemoet te komen. Er is nogal een groot verschil tussen 2x in de week naar de kroeg of 1x per maand. Het liegen erover zou ik me meer zorgen over maken al vraag ik me nu wel af hoe jij weet dat hij gelogen heeft? Dit zit je blijkbaar al langer dwars, dus misschien is het niet geheel onverstandig om voor jezelf in elk geval duidelijk te hebben waar je wel en waar je niet mee kan leven.
Ik vind het een beetje vaag allemaal. Drie x in de week naar de kroeg vind ik ook veel. 1x in de week vind ik wel kunnen. Misschien kun je met je man afspreken dat hij 1 x in de week de kroeg in gaat en dat jij ook wat vaker de deur uit gaat. Naar de bios, shoppen, terrasje pakken, sporten... En misschien is het leuk om samen wat te gaan doen. Xxx
Allebei 1x in de week uit.Slaat nergens op om zelf 3x te gaan en jouw niet te laten gaan. Maar meid, niet zo boos, het klinkt alsof jullie elkaar niet meer kunnen luchten of zien. slechte zaak...