Licht rozig bloedverlies, snap er niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shanty, 18 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben even de kluts kwijt en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben niet aan de pil (al jaren niet meer) en mijn cyclus schommelt meestal tussen de 28 en de 35 dagen. Nu ben ik 29 mei weer aan een nieuwe cyclus begonnen en 12-6 had ik doorzichtig en gummy achtig afscheiding (vruchtbaar ?) en 13-6 verloor ik heel licht roze bloed/afscheiding. Dit heeft 3 dagen aangehouden en was echt minimaal. Kon met 1 maandverband p.D dit opvangen en de 3de dag was de kleur wat meer naar de bruine kant (oud bloed) ook hebben mijn vriend en ik op 11-6 geklust. Nu ben ik echt zwaar vermoeid, heb last van hoofdpijn, misselijk maar niet de hele dag door, dit komt en gaat met vlagen. En mijn borsten zijn echt niet normaal meer. Ze worden meestal wel wat groter als ik in de laatste week voor mijn NOD zit maar als ik me niet vergis zit ik nu bijna een week na mijn ovulatie en zijn mijn borsten al een ruime maat groter en super super gevoelig sinds het weekend, terwijl ze pas eind van de week groter hadden moeten worden, zelfs me vriend schrikt elke dag van hoe groot ze aan het worden zijn (maar hij is er natuurlijk wel erg blij mee de smiecht :p) ik weet even niet wat ik moet denken en hoop natuurlijk dat dit op iets prachtigs gaat uitlopen maar het lijkt mij veel te vroeg om nu al last te hebben van zwangerschaps symptomen. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij iets adviseren ?

2. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Hey Shanty,

Wat spannend zeg! Ik zit in een soort van zelfde schuitje... Ik heb volgende week dinsdag mijn NOD, maar eergisteren en gisteren heeeel klein beetje bloed verloren.. Maandverbandje was niet eens nodig. Ben ontzettend moe, ook misselijk bij vlagen en krampjes onderin mn buik,soms licht spierpijn gevoel... Alleen mn borsten zijn nog hetzelfde...

Wat het bij jou is weet ik dus niet, maar de symptomen lijk wel op elkaar... Succes met nog even wachten!

3. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey princess

Ja het is echt super spannend !!! Mijn NOD is volgende vrijdag. Dat lijkt alleen nog zo ver weg. Hihihi

Ik ga voor je duimen dat je een mooi gekleurde test mag hebben dinsdag :)

4. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Als je op 12 juni vruchtbaar slijm had dan heb je op 12 of 13 juni je ei gehad en dan kan dat dus een ovulatiebloeding zijn. Je kan echt niet dag na je ei innesteling hebben. Ik heb ook welleens een ovulatiebloeding gehad dat waren 3 druppeltjes.. maar ik hoop het voor je dat het raak is! De klachten die je hebt lijken positief maar kunnen ook van het hormoon progesteron komen dat je na je ei aanmaakt. Ben benieuwd!

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik had een dag na me eisprong ook licht roze afscheiding, wat eindigde met klein beetje bruin slijm. Daarnaast ook al meteen moe zere vorsten.

Helaas vandaag toch ongi geworden. Dus je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Hopelijk in te bij jou wel raak

6. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Ukkie1985, wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk volgende ronde?!

Bij mij weet ik het niet, ene moment voel ik niks, andere moment komen de klachten weer opzetten. Wel vaker dat ik symptomen had, maar bleek toch geen zwangerschap. Wat nu wel anders is, is het heeeele lichte bloedverlies, een week voor mn NOD... Nog 6 dagen..

7. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee een innestelingsbloeding zou het ook zeker niet kunnen zijn, maar een ovulatiebloeding klinkt wel logies. En dan hebben we ook nog op tijd geklust denk ik :) moet dan nog maar even afwachten en kijken wat er volgende week gaat gebeuren.

Wat jammer dat je inging bent geworden ukkie, hoop dat het volgende ronde raak is

Maar bij jou klinkt het wel op een innestelingsbloeding princess :)

8. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Spannend meiden

Deel Deze Pagina