Hallo allemaal! Misschien een beetje een vreemde vraag maaaaar: Wie heeft er goede huis, tuin en keukentips tegen een stinkende oksel? En ja ik zeg Oksel want het is in mijn geval alleen de rechter. Even om een paar dingen duidelijk te maken: *Ik douche elke dag. Met dit warme weer zelfs 2x. *Ik gebruik anti transpirant deo. *Ik scheer mijn oksels. *Trek elke dag een schoon truitje aan. *Was mijn kleding heet genoeg. *Ik scrub mijn lichaam elke week en neem mijn oksels dan ook mee. Maar helaas ruikt mijn rechteroksel telkens na een paar uurtjes muf en aan het einde van de dag ruikt het echt onfris. Mijn linkeroksel ruikt dan nog steeds heerlijk fris. Zijn er dames die dit herkennen en of goede tips hebben? Bedankt alvast! Nog even extra info: ik zweet niet overmatig. Heb nooit last van natte plekken.
Niet met zeep wassen alleen met water. Je hebt odorex werkt echt super. En als dat allemaal niet werkt misschien botox?
Misschien andere deo gebruiken? Waar ik bij dove na een paar uurtjes al niet echt fris meer rook, kom ik nu met nivea calm&care de hele dag lekker ruikend door! Of zoiets als odorex wat je 's avonds op moet spuiten die het zweten helemaal blokkeert? Ken zelf geen huis tuin en keuken middeltjes helaas!
Bedankt voor je reactie. Met alleen water heb ik altijd het gevoel niet "schoon" te zijn. Botox werkt volgens mij alleen bij overmatig zweten en daar heb ik juist helemaal geen last van. Ik heb nooit natte plekken in kleding....
Deoleen gebruiken? da's een creme en die smeer je op na het douchen en hoeft maar eens in de 3 dagen...
Ik zou er even mee naar de dokter gaan. Misschien zit er wel een ontsteking oid waardoor het niet fris ruikt want zo te lezen ben je erg schoon
Ik was mezelf nooit met zeep is hartstikke slecht en krijg ik een droge huid van. Dus ik zou het echt even proberen je deo of odorex houd vieze geurtjes wel tegen
De tip over alleen met water wassen komt wel erg vaak voorbij! Ik denk dat ik het dan toch maar ga proberen
Als er een ontsteking zou zijn zou je dat dan niet zien? Mijn huid is glad. Zonder verkleuringen en voel ook niets geks.