Luiers hebben we altijd van het kruitvat en de billendoekjes ook, we halen altijd gelijk een hele doos op! Of die de goedkoopste zijn weet ik niet!
Wij halen ze bij de Lidl, dat zijn de enigste luiers en doekjes die onze dochter kan verdragen. Ik denk dat je het beste dan voor de aanbiedingen moet kijken. Ik weet niet of er een Big Bazar ligt bij jullie maar daar zijn de doekjes goedkoop 0,99ct voor 80 stuks.
Ja doekjes van big bazaar of euro shop, of action zijn het goedkoopste! Luiers net waar je de aanbieding neemt. Ik haal altijd bij kruidvat tot maat 3 en daarna etos! Heb bij mijn vader een pak van de ah staan en die zijn ook wel goed alleen we erg wijd voor mijn zoontje!
Bij kruidvat heb je een pak billendoekjes voor 79 cent. Een soort van budget merk is het geloof ik. Ik weet niet hoeveel er in zit.
Bij de Action zijn soms pampers in de aanbieding en de billendoekjes zijn daar ook vrij goedkoop. Ik heb nu van die dubbelpakken, 2 pakken voor 2 euro en dan heb je per pak iets van 100 doekjes. De luiers haal ik zelf altijd bij de Etos. 7 euro voor 56? luiers.
Afgelopen week Pampers besteld bij Amazon. De helft goedkoper dan in de winkel! En welk soort je gebruikt hangt ook sterk af van je kindje. Mijn dochter krijgt rode billen van kruidvatluiers, dus die gebruiken we niet meer.
De Action billendoekjes zijn de goedkoopste. En goed! De Liddl luiers zijn het goedkoopste en ook goed!
Ik gebruik altijd luiers en doekjes van het kruidvat. Ik koop ze altijd in de aanbieding en/of de groot verpakkingen. Doos met 12 pakje billendoekjes voor 12 euro. Maar ik zou eerst 1 pak proberen. Kijken of je kleine er tegen die tijd tegen kan. Kan goedkoop zijn maar voor hetzelfde geld vind j die doekjes niets, zitten de luiers nie goed passend, lekken ze door enz.
Goede vraag! Ik koop altijd etos luiers tenzij ik de pampers ergens goedkoper kan vinden. En gek genoeg is dat toch nog best regelmatig, zelfs als de etos luiers in de aanbieding zijn! Ik reken echt zeer regelmatig de prijs per luier uit als ik ergens in een winkel sta. Voor billendoekjes betaal ik niet meer dan 1 euro per pakje. Dat vind ik zonde. Het liefst ook etos en anders ergens anders.
Aldiluiers 0,15 per luier, ze zijn trouwens veranderd, lijken vind ik nu meer op pampers, waren eerder wat stug Doekjes ik hasl altijd een doos van 12 verpakking bij de kruitvat/etos/trekpleister
Hier billendoekjes van de action, teddy care, zitten er 90 in en kosten een euro geloof ik. Ik heb van alles geprobeerd maar vind deze de fijnste. Luiers heb ik nu van de Lidl of kruidvat. Toen ze nog kleiner waren de pampers omdat ik die het fijnste vind als ze nog van die melkpoep hebben.
Luiers bij de Aldi of europrofit bij de Kruidvat zijn het goedkoopste! Ook de doekjes van de Kruidvat ook europrofit geloof ik 70 stuks voor 69 cent.
En qua die van de winkel zou ik niet altijd kijken naar de laagste prijs... Bv. die bij de action van hun eigen merk zijn er wel goedkoper dan de huggies-doekjes die ze er hebben, maar huggiesdoekjes zijn veel sterker en steviger en kan je heel makkelijk door de helft scheuren (voor als je maar een beetje nodig hebt). Dan is het uiteindelijk wel goedkoper.
Luiers heb ik nu van Euro profit? dat goedkope merk van kruidvat. Bestaat alleen in mt 4 en 5. Aldi en Lidl hebben we niet in het dorp dus zou ik duurder uit zijn ivm benzine. Doekjes haal ik bij de Hema. 1 euro per pakje. Bevallen goed.
Luiers altijd bij kruidvat en doekjes moet ik zwitsal kopen. Onze dochter is vreselijk gevoelig voor allerlei doekjes en krijgt dus hele erge luieruitslag als ik overstap en ik heb al wat merken geprobeerd! Ook luiers is een probleem. Het is of kv of pampers. Dan is kv het goedkoopste.
Aldi luiers zijn inderdaad verandert. Zijn echt beter geworden. Hier een hele tijd Ah luiers gehad maar ik ben nu overgestapt naar de Aldi luiers. Van de Aldi vind ik ook de doekjes het fijnst. 2x 80 doekjes voor 2,99. Kan uiteraard goedkoper maar dan pak ik meer doekjes per keer en ben ik alsnog duurder uit.
Die heb ik ook en zijn echt ontzettend fijn. Doekjes zijn erg nat en ruiken heerlijk. Zijn geel met gekleurde bolletjes erop. Pampers heb ik van de dm 5 euro per pak verschilt per maat hoeveel er in zitten