Vruchtwater??

Discussie in 'De bevalling' gestart door Samba25, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen ,

Vanmorgen toen ik me wilde gaan douchen schrok ik omdat ik een natte plek ter grootte van een tennisbal in mijn onderbroek had, gewoon helder en niet slijmerig, het rook in elk geval niet naar urine maar of het zoetig rook? tja een beetje wel maar of het nou vruchtwater is? ik vind het wel een beetje eng, ik heb maar een inlegkruisje ingedaan en dan nu maar afwachten of er meer komt?

Liefs Jojo

2. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

3 jul 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend jojo! Kan je helaas niet helpen met bedenken wat het is, maar hopelijk houdt het in dat je niet meer lang op je kleine hoeft te wachten.

liefs

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Spannend hoor!! Heb het ook al regelmatig gehad dat mn broekje zo nat was en bleek geen vruchtwater te zijn. Je kan ook op de hand blazen om te checken of er meer komt. Succes hoor!

4. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Idd even op je hand blazen. Liet de verloskundige mij ook doen om te controleren of het echt vruchtwater was wat ik verloor.
    Verder is mijn ervaring dat het steeds wanneer je een stukje loopt of zo, je beetjes verliest. Je voelt het dan echt stromen.

Misschien dat het bij jou waterige afscheiding is; ik had dit namelijk ook een aantal dagen voor de bevalling. Ik dacht toen ook, "zou het nu begonnen zijn" Maar helaas, ik moest nog een aantal dagen wachten.
    Bij twijfel gewoon even de verloskundige bellen. Die zijn er immers voor.

5. 4days

4days Niet meer actief

Klinkt eerder als afscheiding, of misschien een deel van de slijmprop ofzo.

Deel Deze Pagina