ik denk dat iedereen het beste wil voor haar kindje, ongeacht bv of fv. Ikzelf geef fv, vind het ook gewoon handig. Eerlijk gezegd denk ik niet dat er iets het beste is, alle kindjes groeien toch! Als je jezelf er maar goed bij voelt dan is het prima, laat de rest maar praten. Het klopt wel dat er een studie is geweest in Amerika over de invloeden van buitenaf op bv en het blijkt inderdaad dat er in bv stoffen zitten die jezelf ook inademt maar om dat nou meteen gif te noemen.. Uiteindelijk eten we straks allemaal met de pot mee en krijgen we zo ook stoffen binnen, niks mee mis. ZOu fijn zijn al deze eeuwige discussie eens ]ou stoppen en iedereen elkaars keuze zou rerspecteren, ook de buitenwereld. Liefs en succes met de fles en voor de anderen meet de bv
Oohhhh, kijken mannen omdat ze een slokkie willen? Ik zal de volgende keer zeggen dat ze dat niet krijgen omdat ik liever alleen mijn zoontje vergiftig
Kijk, mijn ogen zijn geopend! Daarom loeren mannen naar borsten, ze hebben gewoon dorst..! Nou suus, wees es lief en bied die arme man wat te drinken aan 8)
Whaahaa, dan mag je het wel aan mijn baas geven Dees. Vind het namelijk tijd voor een nieuwe directeur.... BHV-er in de house....da's iemand die borst-half-voeding geeft.... Of borst-halleluja-voeding aanhanger is? Of borst-hapje-voeding..... enz.
Geloof ook niet trouwens dat mijn hapjes voor Tess nou altijd mega verantwoord zijn. Zal toch ook ergens wel iets giftigs in te ontdekken zijn. Trouwens als ik naar de bolle toet van Luuk kijk, dan is de bv niet giftig, maar vooral erggggg lekkkkkkerrrrr!
Whaha, pokon suus? Zit misschien ook wel in Dees dr boobies Luukje groeit zo lekker, kan haast niet anders!
Hij vindt het lekker ja daarbij is bv ook nog eens goed voor de moeder-kind binding. Maar nu hang ik weer de maffioso uit Groenten en fruit worden ook bespoten, auto's en vliegtuigen stoten gifstoffen uit en noem maar op. Overal zit wel wat gif in hoor. Ik ga nu niet ineens stoppen omdat er gif in zou zitten. Hm, krijg ineens een raar beeld in mijn hoofd, mannen in witte pakken met kappen en alles op die mijn overschot bv uit de vriezer komen verwijderen
Jaaaaa, niet de maffioos uithangen! 8) Flesje geven is ook goed voor moeder-kind binding toch? Anders voel ik me heel verdrietig Zit er ook gif in chocola? Want dan heb ik verdomd veel zin om me te vergiftigen
Zullen we even on topic blijven? Suus, Maja, Naatje, Dees... wat vinden jullie nou? Borstvoeding of flesvoeding?
Nee, bv is beter voor die binding *steekt tong uit en doet pffttttttttt* Als je bij alles weet wat er allemaal in zit kan je niks meer eten....Tsja, en dat is ook niet goed.....Dilemma