Mega google wonders gezocht

Discussion in 'De lounge' started by Salsera, Jan 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,202
    183
    63
    NULL
    NULL
    Een paar maanden geleden ben ik naar Essen geweest en toen kwam ik per toeval in winkel terecht waar ze wat leuke kleding verkochten. Nu ga ik waarschijnlijk volgende maand weer naar Essen en zou ik graag weer naar die winkel willen gaan. Echter heb ik geen idee hoe de winkel heet en ook niet meer waar die zat. Maar wie weet kan iemand hier wonderen verrichten haha. Hier hetgeen wat ik nog wel weet:

Je hebt in Essen winkelcentrum Limbeckerplatz. Ik kwam vanaf de richting van de bioscoop daar en ben toen rechts om het winkelcentrum heen gelopen. Ik ga er dus enigszins van uit dat de winkel in een zijstraat, rechts van de hoofdstraat (grote winkelstraat zit). In de winkel verkochten ze voornamelijk gothic/punk kleding en schoenen. Maar er was ook een rekje met retro kleding. Er werden schoenen gekocht van T.U.K fashion. Merk(en) van de retrokleding ben ik even vergeten.

Ik heb al op de kaart van Essen gekeken of ik de winkel terug kon vinden, gegoogled op een overzicht van winkels daar in de omgeving, gegoogled op retro/vintage/alternatief ed. Ook heb ik bij de verkooppunten gekeken van die schoenen, maar daar stond de winkel in Essen niet bij. Kortom, ik kom niet verder.

Wie is er dus wel in voor een uitdaging haha. Het zou echt super zijn als de winkel gevonden wordt :)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,283
    6,808
    113
    Pak google maps en ga de stad in....wie weet vind je hem zo

3. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,202
    183
    63
    NULL
    NULL
    EMP Store is het niet helaas. En Dark Ages ook niet.

Bosi, hoe doe ik dat :( Ben echt ontzettend onhandig daarmee helaas.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,283
    6,808
    113
    O wat jammer want jij kunt echt zelf het beste kijken...want jij herkent het daar..

Bij google bovenin zie je maps staan. Als je daarop klikt kom je dus in de omgeving maps. Daar moet je de stad en het lang intypen. Dan kom je in de stad terecht. Dan kun je de straat zoeken en dan in de straat gaan kijken door op streetview te kijken....

Heb je niemand in de buurt die dat kan? Is echt makkelijk als je het even doet

5. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Dark ages?

6. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Red Hot and Blue in Essen verkoopt het merk T.U.K.

Maar wat ik van de site opmaak is verkopen zij vooral Rockabilly kleding...

7. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,202
    183
    63
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Ik zal morgen dat met google maps eens proberen, dan kan ik even vragen of mijn zusje meekijkt want die snapt het wat beter haha.

Dark Ages dacht ik zelf ook even, maar het is toch iets minder 'duister' dan dat.

8. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

9. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Heb je gepind? Dan kan je het ms op je afschrift terugvinden.

10. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,202
    183
    63
    NULL
    NULL
    De foto's van de genoemde winkels komen me niet bekend voor. Maar het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat de winkel inmiddels verhuisd is en daardoor een ander interieur heeft. Ik moet dan gewoon maar rondje door het centrum doen en kijken of ik hem nog terug kan vinden. Sowieso hou ik de genoemde winkels ook in gedachten. Bedankt voor het meedenken allemaal.

Share This Page