Vervelende reacties bij kopen van testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sakura123, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Er moet me echt even iets van het hart. Ik ben net bij de Action een aantal testen gaan halen (4 stuks), en het meisje achter de kassa was vriendelijk en correct. Echter stond er een oudere medewerkster naast die mij zo eens aankijkt, kijkt naar wat ik op de band heb liggen en zegt "zo, hoe vaak ga jij je nog vergissen of je zwanger bent?!"

Ligt het aan mij, of is dat een ontzettend ongepaste opmerking? Het is best een gevoelig onderwerp namelijk. Ik voelde me zo ongemakkelijk en rot, ben maar heel snel de winkel uitgegaan.
    Heeft iemand weleens iets vergelijkbaars meegemaakt?

2. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Dat meen je :$

Vind ik inderdaad erg onbeschoft! Zelf gelukkig niet meegemaakt, ik bestel ze veilig op internet :)

3. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rare opmerking, ik had er zeker wat van gezegd. Waar bemoeit zij zich mee? Klacht indienen bij de leiding.

Medewerkers van de action heb ik ook niet een leuke ervaring mee, was een keer met mijn zoontje bij de kassa, hij was aan het huilen, zegt dat mens achter de kassa ' we hebben ook tape te koop' is die zo stil. Ik was echt boos en zei ja jij bent zeker in die omgang uit je mama's kut gekomen.

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jemig waar bemoeit dat mens zich mee? Ik vind dat inderdaad zeer ongepast van haar.

Zelf gelukkig nooit meegemaakt.

5. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Nooit meegemaakt en had er zeker wat van gezegd.
    Maar ik moet zeggem het personeel in de action hier is ook alles behalve vriendelijk.

6. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    So de knetters... dat was een goeie voor mij geweest zeg...
    Zoiets zeg je toch niet???

7. Vanille28

Vanille28 Lid

4 jan 2015
    81
    0
    0
    Heel ongepast!
    Ik koop nu ook mijn testen online. Nadat een medewerkster van de Trekpleister me vroeg waarom ik in een maand tijd 2x een zwangerschapstest kocht (alweer een tijdje geleden). Op die bemoeizucht zit je niet te wachten (ik heb het al druk genoeg met om me heen kijken of ik geen bekenden tegenkom:p)

8. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Serieus?? :x
    En Vanille28 ook, waar bemoeien ze zich mee!

9. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Dat zeg je toch niet!:$:(
    Voor hetzelfde geld moet je testen hebben om te kijken of alle hcg uit je lichaam is vanwege een miskraam.. Dit kan heel kwetsend zijn!
    Ik denk dat ik morgen terug zou gaan en kijken of die persoon er is en haar aanspreken en anders een klacht indienen.
    En wat dan nog al haal je 10 testen per maand, lijkt mij allemaal goed voor de omzet..;)

10. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Wow Vanille28, dat vind ik ook echt heel erg brutaal. Sommige mensen hebben geen sociale rem ofzo.

Ik belde mijn vriend best een beetje overstuur op, en hij wilde meteen daar verhaal gaan halen. Lijkt me nu ook weer niet zo'n puik plan.. Maar ik heb er een nare nasmaak aan overgehouden.

11. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Zo! Dat kan echt niet! Wat een rotopmerking!

12. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Ik zou bellen om een klacht in de dienen.

Oh.. wat zul je nu veel dingen weten om tegen haar te zeggen wat er op dat moment niet uitkwam he..

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Zo, pardon ?! .. ik had uitgehaald!

(Nou ja, niet echt, maar wel bijna!)

14. EmyL

EmyL Actief lid

4 feb 2015
    149
    13
    18
    NULL
    NULL
    Echt belachelijk en ongepast! Wij wonen op een dorp waar iedereen elkaar kent, dus ik laat ze altijd door manlief halen in de stad waar hij werkt..erg hè:).

15. Logan

Logan Niet meer actief

Typisch action. Ik kreeg toen van een mannelijke medewerkers het erg spannend was toen ik ovulatietesten kocht. Echt.. say what :$
    Ik zou een klacht indienen.. dat kan echt niet zo'n opmerking!

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat onbeschoft. Ik zou dus echt wel een klacht indienen!

17. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Belachelijk. Hoe vaak je wel of niet test heeft niemand ook maar iets mee te maken. Ik zou ook een klacht indienen

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier ook een keer: en wat hoop je?
    eh... o_O wist echt niets te zeggen. heb maar gezegd: op het beste.
    pffff domheid is soms echt een volksziekte geloof ik....

19. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    zo, inderdaad erg ongepast! zou zeker een klacht indienen. jeetje sommige mensen weten echt niet wat ze zeggen!

kan er over meepraten. voor de zwangerschap van mijn dochter in de medische molen gelopen vanwege pco, uiteindelijk via iui zwanger geraakt. vond het fijn om een aantal testen in huis te hebben, dus in 1x 4 pakjes gekocht. kreeg ik te horen: zo, wat van plan? heb gelijk gereageerd en gezegd ja dat krijg je er van als je in de medische molen zit om zwanger te worden. ze was gelijk stil hihi. voor deze zwangerschap ook regelmatig testen gekocht, ook bij haar, maar nooit meer een opmerking gehad haha!

20. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Serieus?! Wat gruwelijk onbeschoft! :$

Deel Deze Pagina