Mij is precies hetzelfde overkomen bij de Action. Ik weet niet eens meer hoe ik gereageerd heb maar leuk was het idd niet...
Wow wat vreselijk onbeschoft! Ik zou zeker vragen waar ze zich mee bemoeid en misschien zelfs een klacht indienen.
Dit gaat te ver. Ik heb destijds ook een hoop testen gekocht om te controleren of hcg uit mijn lichaam was ivm miskraam. Ik had haar op luide toon flink de waarheid verteld. de hele winkel mag weten wat een slecht mens dat wel niet is.
Dat was écht een goede voor mij geweest. Is ze helemaal gek geworden? Waar bemoeit ze zich mee? Al haal je er iedere dag 10 op, non of her business. Ik zou teruggaan
Persoonlijk zou ik een lacht indienen bij de leiding zodat je zeker weet dat dit nooit meer voorkomt.
Ik kreeg gelukkig enkel de mededeling "succes" éénmalig en al de andere keren werden ze gewoon gescand, net zoals alle andere producten! En ik zou zeker nogmaals terug gaan om haar naam te achterhalen en dan een boze mail/telefoon doen hoor.
Zo die durft, waar bemoeit zo'n mens zich mee. :x Daar zou hier een hele dikke vette klacht achteraan gaan en ik had d'r flink de waarheid verteld. Ik 'moet' elke week testen, nou heeft m'n zus gelukkig heel wat testen uit NL opgestuurd dus ik hoef voorlopig niet. Hier zeggen ze gelukkig niets, kijken me hoogstens aan met een domme blik, maar ik kijk net zo dom terug.
Schandalig! Ik zou toch ook wel even de leidinggevende willen spreken. Sdit kan echt niet hoor. Je zou spontaan geen testen meer durven te kopen.
Onbeschoft zeg, heb er geen andere woorden voor. Heb het zelf ook een keer mee gemaakt maar die heb ik meteen echt afgeblaft. Nou meid als je het echt zo graag wil weten maar ik moet weten of mijn hcg hormoon omlaag gaat vanwege meerdere miskramen. Als je echt zo geïnteresseerd bent in de mede mens zou ik maar heel snel naar achteren gaan en je kapot schamen. Collega's stonden erbij en ze was niet blij. Pleur op gewoon afblaffen en vragen of ze de manager wil roepenals die er is laat je haar haar asociale vraag nog eens herhalen. wat een teringwijfen heb je ook. Je gunt zo bijna nog meer ellenden die jij heb gehad .
Schandalig. Echt waar. Ik vind het bij Kruidvat altijd al zo irritant dat de kassamedewerksters het nodig vinden om me erop wijzen dat er 2 testen in het doosje zitten terwijl ik 2 doosjes koop. Dan voel ik me altijd zo'n junkie
Waar haalt dat mens het lef vandaan. Duidelijk stond ze niet vooraan bij het uitdelen van tact en empathie. ... bij de actief bij ons niet zo probleem mee. Misschien ook doordat het personeel bij ons amper Nederlands praat......
Echt een ongepaste opmerking inderdaad. Ik had er zeker iets van gezegd ( op een beleefde manier dat dan weer wel) bijvoorbeeld: ik heb al erg veel miskramen gehad en ik wil zeker weten dat deze blijft zitten, zo'n opmerking als de uwe doet mij echt heel veel pijn. Als ik jou was zou ik alsnog een klacht indienen, hier hoort het personeel discreet mee om te gaan. Gelukkig hebben wij een opgeruimde action met vriendelijk personeel in ons dorp en hoop ik zoiets hier nooit mee te maken.
Ik ga altijd naar deze Action en nog nooit problemen gehad. Dit vond ik dus zo bizar.. Ik geloof dat ik iets heb gezegd als "nou niet bij iedereen lukt het in 1 keer hoor". Moet je nagaan als ze zoiets tegen iemand zegt die miskramen heeft gehad.. Kan toch niet. Ik voelde me zo voor het blok gezet en veroordeeld. Ik heb in de auto een potje zitten janken.. Enorm vrouwelijk van me haha. Dank voor jullie steun dames, dat doet me goed. Ik ga straks meteen een klacht indienen, ik twijfelde eerst of het nou aan mij lag maar ben blij te lezen dat dat niet zo is.
Ik vind het echt niet kunnen. Het personeel hoort discreet met zoiets om te gaan! Ik heb het zelf gehad bij de Trekpleister (gelukkig een dorp verderop, dus niet veel bekenden). De kassamedewerkster vond het nodig om héél hard door de winkel te galmen: 'bent u bekend met het gebruik van zwangerschapstesten, of heeft u advies nodig?'. Gelukkig stond peuterdochter naast me, en kon ik nog net uitbrengen: 'wat denk je zelf'...
Ik heb lang bij de action gewerkt en kan je vertellen: Dit kan echt niet! Je kunt via Klacht Action? Meld hier uw Action klacht! KLACHT.nl een klacht indienen (zo is er ook wel eens een klacht binnen gekomen over ons filiaal). Niet denken 'laat maar', als niemand zoiets meldt blijft deze medewerkster zulke opmerkingen maken. Als je aangeeft bij welk filiaal je geweest bent, en een kleine omschrijving van haar kunt geven, dan komt het bericht wel bij de juiste persoon terecht (daar komen ze echt wel achter). Die medewerker krijgt dan een waarschuwing dat ze haar baan op het spel zet als ze nog eens zo'n opmerking durft te maken. Ik hoop voor jou en anderen dat zoiets niet meer voor hoeft te komen.
Aso zeg!!!! Ik koop ze lekker online: Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest Niemand die stomme opmerkingen maakt en ze worden onherkenbaar thuisbezorgd. Succes!
Hier helaas maar 1 Kruidvat omdat het een dorp is... En dan kom je toch nog een oud-collega daar tegen, die ook vraagt: als je toch al weet dat je zwanger bent, wat moet je dan nog met meer testen? Heb het uitgelegd, toen was het goed. Gelukkig vorige week haar niet tegengekomen toen ik weer testen moest halen (controle hcg dus voor na mn mk). Maar wou zou dat dubbel geweest zijn... Idd, mensen zijn er niet van op de hoogte dat je die testen ook soms om een rotreden moet halen... Maar wat schandalig, die opmerkingen die sommigen van jullie hebben gehad Ik zou ze toch... :x
Wat een idioot zeg! Jezus.... Ik ben ook ietsje te vaak bij de kruidvat geweest om testen te halen. De verkoopster vroeg nooit iets en keek me gewoon glimlachend aan... Laatst kwam ik voor een hoestdrank en ik vroeg: Mag dit eigenlijk wel tijdens zwangerschap? Toen zei ze nee! Goed dat je zegt dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Andere mensen zaten mij aan te kijken en sommige zeiden ook gefeliciteerd! Toen durfde ik niet meer te zeggen dat ik (nog) niet zwanger ben. Nu denken ze dat ik zwanger ben en kan ik geen testen meer halen haha!!! Op internet bestellen dan maar.. Of gewoon wachten tot ik ongesteld wordt...