Pff waar bemoeien die mensen zich mee? Alsof je daar op zit te wachten.. Ik heb er al zo'n gruwelijke hekel aan om te kopen, net als glijmiddel of condooms Ik koop dat soort dingen toch liever online, voel me ook altijd zo bekeken door mensen die achter me in de rij staan, duurt altijd een eeuwigheid voor het in het tasje zit.. ze doen gerust eerst alle normale dingen in de tas en als allerlaatst de glijmiddel bijvoorbeeld :x zou ik toch op letten als ik verkoopster was. Ik heb laatst sensitest.nl ontdekt, niet duur ook. Of gewoon de website van het Kruidvat.
Dat probeerde ik idd altijd wel toen ik bij de kv werkte. Je probeert toch zo subtiel mogelijk te zijn en in te voelen dat sommige dingen gevoelig liggen. Dus ik probeerde het ook zo gauw mogelijk 'weg te werken' bij de kassa Maar ik zit nu ook op het punt dat ik ook liever via de website van de kv ga bestellen. Ik vind het al moeilijk genoeg na een miskraam om weer zwangerschapstesten te halen. En als je in een dorp woont zie je toch veel dezelfde gezichten in zo'n winkel
ja en daarom kocht ik ze online. hier 1 keer gehad dat de buurvrouw van mijn schoonmoeder achter me stond bij de kassa (niet in de gaten, zag het pas bij het afrekenen). dus schaamde me dood. gelukkig zei ze nog; mijn naam is haas. en 1x gehad bij de ah, zat een jongen achter de kassa, een jaar of 17 oud en die wenste me veel succes. dat vond ik dan wel weer schattig. maar de keren erna toch online besteld, veel veiliger haha. zou idd wat de rest al aangeeft een klacht indienen. de medewerkster dient hierop te worden aangesproken.
Erg ongepast, vooral omdat veel mensen zich al erg ongemakkelijk voelen bij het kopen van zwangerschapstesten (of bijv. condooms etc) en goed opgeleid personeel weet dat en gaat daar dus niet op in zodat de klant zich op z'n gemak voelt. Ik kocht een keer een test bij het kruidvat, toen het meisje achter de kassa toen ik wegliep zei 'succes hè!' niet perse ongepast, maar ook een onnodige opmerking.
Aan de ene kant wel ongepast, maar ik denk ook dat heel veel mensen niet weten waarom je bv vaker test. Dit kan bv ook onzekerheid zijn als het niet duidelijk is, als je bloedverlies hebt of als je na een miskraam wilt weten of je hcg weg is. Dat vroeg de oud-collega dus ook bij de kassa toen ze erachter kwam dat ik zwanger was en toch nog testen kocht. Heb toen gezegd dat het was om te controleren of het goed bleef gaan. Toen was het ook meteen goed gelukkig! (Maar dat is nu dus pijnlijk, om haar weer onder ogen te komen ... dus toch via internet deze keer denk ik )
Het gaat een verkoper geen reet aan wanneer je iets koopt. Als ik giga maandverband koop of incontinentie materiaal zit ik ook niet te wachten op reacties als 'jeezus dat is wel giga he??' Ik vind het echt wel onbeschoft. Bij mij zei er een medewerkster van kruidvat een keer: 'en? hopen dat het raak is?' Vond ik ook niet echt fijn, aangezien ik daarvoor al 2 x een miskraam had gehad. En ja, het was raak. Maar ook nu ging het weer mis.
Erg erg erg onbeschoft en kwetsend! Ik zou een klacht indienen maar weet niet of ik terug zou durven zelf Ik heb zelf helaas ook een paar keer opmerkingen gehad b.v. toen ik maandverband haalde (haal de grotere omdat ik altijd veel bloed); 'zooo dat zijn wel hele dikke, moet je dat echt allemaal hebben?' (gaat haar dat nou aan!!) en toen ik een keer een z.t. kocht stond er een collega achter me die ik niet had gezien (shit) en die zei 'van mij horen ze het niet hoor' (ohhhhhhhh je schaamt je dood). Dat is de reden dat ik het nu of door ML laat halen of via internet bestel... ik koop het niet meer in de winkel...
Ik zou een klacht indienen. waar bemoeit ze zich mee. en daarbij mag ze zulke dingen niet eens zeggen, ze hoort ten alle tijden klantvriendelijk en gericht te werk te gaan. Zeer onbeschoft.
Wat verschrikkelijk onbeschoft! Dat zou een goede voor mij geweest zijn, die had ik alle paden doorgesleurd! Klacht indienen hoor! Zoiets zeg je niet. Bij mij doen ze het niet, maar ik heb van mezelf al zo een gezicht dat ze beter hun mond kunnen houden. Ik vind dat je zoiets echt niet kunt zeggen je kent iemand niet. Ik werkte bij de primark en vaak kwamen mannen lingerie kopen aan mijn kassa dan zeg ik toch ook niet "trek je dat aan als je vrouw niet thuis is?" Ik bedoel maar.. Ik zou echt een klacht indienen