Herkenbaar , haha! Nu we vakantie hebben, heb ik ook veel meer tijd om even te spelen. Geen probleem maar na 3 spelletjes, 2 keer mevrouwdiezwembandjesverkoopt en samen zwemmen ben ik wel klaar met de vraag:' mama, wat gaan we nu spelen?' Eh niks, ga jij lekker spelen, doei! Ik ben ook niet zo'n beste speelmoeder, verstoppertje of tikkertje vind ik dan wel weer leuk. Is het nu alleen te warm voor
haha.. Mam u houd niet van verstoppertje he.. En ook niet van grapjes he (Dan in de trand van elke keer wekenlang al! hetzelfde geintje, op je stoel gaan zitten als je de Bjbel pakt na het eten. Zucht.. éen keer best, maar steeds weer, en dan schreeuwen als het anders gaat?? Nee dat vind ik te ver gaan.
haha heel herkenbaar! hier is het altijd met dieren. mama is dan de krokodil en moet ik hem opeten. of hij is een olifant en gaat dan als een malle stampen. gorilla komt ook regelmatig langs. hier is het dus altijd een dierentuin helaas gaat zn zusje nu ook mee doen en die is dan een vogel 'roekoe' roept ze dan of ze zijn beide een leeuw en dan hoor je flink wat gegrom uren lang. om knetter van te worden idd! heel slecht van mij maar dan zet ik ff een tekenfilm op anders begin ik echt door te draaien
Oh, ik heb daar echt een hekel aan.. Heel soms doe ik mee, maar zou dat dus echt niet de hele dag kunnen doen. Doet ze maar lekker op school en ik stimuleer het zoveel mogelijk om met andere kindjes te spelen. Gelukkig kan ze zich verder tegenwoordig een stuk beter zelf vermaken dan een jaar geleden.