Mijn dochter is net in groep 3 gestart en nu begint ze vanaf donderdag met de gymlessen. Ze zal dus gymkleding moeten hebben...... Waar halen jullie dat? Gewoon bij de scapino of zeeman zat ik te denken... Alleen begon mijn dochter al dat ze geen gymkleding wil nu zoek ik dus iets waar ze leuke meisjeskleding hebben in roze of paars ofzo en niet alleen zwart of grijs wat ik op de veschillende websites alleen maar zie staan. Wie helpt, waar kan ik dat vinden.... Het moet natuurlijk niet te duur zijn, een perrysport of iets valt dus wel af.... Alvast dank voor het meedenken
Hier draagt ze het liefste gewoon een katoenen zomerbroekje met elastieke band (of korter model legging). Gewoon simpel t-shirt erop en klaar.
Ik heb een jongen maar die draagt een setje voetbalkleding met sportschoenen er onder tijdens gymles.
Hier gewoon een t shirt met een kort joggingbroekje van de h&m. Bij de H&M hadden ze nu ook een sportlijn voor meiden.
O echt, dan kan ik daar vanmiddag ook wel ff kijken..... Ik zat idd gewoon aan iets simpels te denken, maar mijn dochter kennende moet het wel precies haar kleurtjes zijn. Ze zei al dat ze geen gymkleding ging dragen want dat hoefde in groep 2 toch ook niet?!
ik kijk in haar kast wat er ligt voor legging en shirtje. Ik ga (nog) geen aparte gymkleding kopen ofzo.
Bij scapino hadden ze ook roze broekjes. Onze dochter heeft overigens heel practisch een zwarte broek. Daar kan dan namelijk elk tshirt uit de kast op Vorig jaar had ze een strak model tot net boven de knie met een wit streepje op de zijkant. (Lekker unisex dus) Dit jaar een 3/4 wijdere broek. Stond 10 op het kaartje.. Bij het afrekenen zei de kassamedewerker: dat is dan 2 mevrouw. Eh... Ok....
Ik heb niks gekocht speciaal voor gym. Ze draagt of een jogging zomerbroekje of een 3/4 legging, met een tshirt.
Ik heb bij de Scapino een leuk roze sportshirt gevonden met op de borst een blauw tekentje. Daarbij hoorde een blauw broekje met een roze figuurtje. Echt meisjesachtig! Hier beginnen de zomershortjes en t-shirts alweer te klein te worden. Ik zou eerst gewone kleding meegeven. Maar aangezien de herfst in aantocht is, kon ik goedkoper nieuwe sportkleding kopen, waarvan je weet dat het het hele jaar nog mee kan. Ik was in totaal 15,- kwijt. Anders was het 20,- geweest, maar toen was er 50% korting op het tweede sportartikel.
Hier draagt onze dochter een legging en een t'shirt Schoentjes van H&M Straks voor onze zoon voetbalsetje en sportschoenen
Ik heb idd maar gewoon een legginkje gekocht voor haar, gezien al haar leggings al kapot zijn dan kan ze ze ook zo nog ff aan. Tshirtje erbij en klaar...... Bedankt dames voor het meedenken
Hier hebben ze vanaf groep 1 al gymkleding, ze gymmen vrijwel elke dag. Ik gebruik voor de oudste een roze korte broek en wit shirtje met roze print, gewoon uit de zomercollectie van mijn dochter . Roze gympjes gekocht en klaar. Ze groeien er zo snel uit dat ik daar geen speciale sportkleren voor ga kopen en ach echt intensieve sport is het natuurlijk ook niet te noemen
Hier geen roze gympen van van haren... Dochterlief wilde vorig jaar ineens "coole gympen". Nu koop ik diezelfde gympen maar dan wit. Pakje textielverfstiften van euroland erbij en je hebt ineens de uniekste gympen van de klas