Hey hoi! Ik had afgelopen donderdag een posi ovutest..Dus als het goed is vrijdag mijn ei? Ik had gister en vandaag steekjes in mijn linkeronderbuik. Wie kan mij vertellen wat het is of kan zijn? xxx
kan je ei zijn hoor posi ovu test betekend dat je ei ong binnen 24 a 48 uur komt Dus dat zou goed van je ei kunnen wexzen
dat is inderdaad je ie ik heb namelijk altijd last van steken in mijn rechter lies als ik mijn heb (zoals nu) en die steken duren 5/6 uren en dan kan ik niet goed lopen enz.....lig nu ook op bed....... dus meid klus er op los Xxx
Ik had afgelopen woensdag (cyclusdag 15) een halve minuut ofzo mega veel pijn helemaal onder in mn buik links (net boven bovenbeen zeg maar) Mijn man schrok er nogal van, maar ik denk dat het mijn eisprong was, maar zoveel pijn heb ik nog nooit gevoeld.... Na die heftige pijn heb ik nog een paar uurtjes een raar gevoel in mn buik gehad, maar niet echt pijn.. Nu n week of 2, 3 afwachten, we hebben keurig geklust (o.a. vrijdag, zondag, dinsdag, EIwoensdag, donderdag en vrijdag).. We waren erg relaxed, net terug van vakantie, 4 weken Portugal, dus wie weet...
hihi wat een gedoe allemaal he? Ik had donderdag die posi ovutest..Dus heb do flink geklust...maar eigenlijk de rest van de dagen ook (do, vrij, za en zo) Was zo bang dat ik hem zou missen het ei.. is eigenlijk te veel he?
Tja ach, ik ben er niet heel bewust mee bezig geweest deze keer, we deden het gewoon wanneer we zin hadden en niet zo van oei nee vandaag niet anders wordt het teveel.. En ik denk dat dat beter is dan er zoveel bij na te denken, maar ja, we willen hier met zn allen zo graag een kleine he...