hallo allemaal, zoals ik al in de lounge had verteld gaan mijn man en ik voor een 2de kindje. liefst zouden we in augustus of september gaan beginnen. hoelang op voorhand zou ik dan met de pil moeten stoppen? zou het dan beter zijnnu al te stoppen en dan even met condoom verdergaan of gewoon juli nog uitnemen en dan ervoor gaan? alvast bedankt. en iedereen hel veel succes met zwanger worden. groetjes Talia
Als je stopt met de pil "kan" het meteen raak zijn. Bij mij ook het geval, achteraf gezien was et beter om 1 maandje te kijken of alles nog goed werkte en dat de menstruatie uit zich zelf kwam. Dus als ik het nog een keer mocht doen zou ik 1 maand even met condoom doen. Want nu blijkt dat ik een week achterloop omdat de eisprong later is geweest ivm net gestopt zijn met de pil, het kan helemaal geen kwaad. Maar het is wel een beetje vervelend. Succes! liefs
bedankt voor je reactie denk dat ik er u nu dan meteen mee ga stoppen zit in mijn laatste weekje met het strookje dus... groetjes Talia