Hallo dames ! Ik ben nu 5weken en 1 dag in verwachting van m'n eerste kindje, En ik kwam daar achter omdat ik mega moodwings had.. Verder heb ik iets pijnlijke borsten en iets eerder moe, maar de rest van de "bekende" symptomen blijven weg! Moet ik me hier zorgen om maken? Ik heb 6mei intake gesprek bij vk en 19 mei m'n eerste echo.. Liefs
Nee hoor, het kan zeker nog komen! Bij mij begon het vanaf ongeveer 6 weken. Het is natuurlijk een fijne bevestiging voor jezelf. Maar ook al heb je klachten dan is het geen garantie dat t goed gaat. En als je geen klachten hebt kan t zeker gewoon goed gaan. Ik zou zeggen geniet nu je je goed voelt!
Bij mij begon de miserie vanaf 8 weken dus geen zorgen maken het kan nog komen! En eens je de symptomen hebt, ben je ze liever kwijt dan rijk haha
Ik zou zeggen, wees blij! Bij mij begon het rond week 6 en eindigde ergens in week 13/14. Ik had in begin ook geen pijnlijke borsten en ook nooit echt gehad. Wees blij dat je weinig kwaaltjes hebt, maar dat kan nog prima komen hoor aangezien je rond de 10e week pas op de piek van je hormonen zit. Het zegt overigens ook helemaal niets over het verloof van je zwangerschap en of er wel of geen goed vruchtje is.
Ik zou ook zeggen, wees blij! Eerste zwangerschap nooit ergens last van gehad, en nu ben ik nog steeds heel moe. Steeds een steen in mijn maag (zo voelt het) en weinig fut. Het leek de afgelopen week iets beter te worden, maar nu ik weer werk, begint het weer van voren af aan...
Ik zou er gewoon blij mee zijn. Ik had ook nergens last van. Ik was alleen erg moe en had soms groeipijntjes in mijn buik, maar verder nergens last van. Geen of weinig symptomen is helemaal geen slecht teken. Hier gaat nog steeds alles goed. Lekker genieten jij..
Ik heb nooit de 'echte' klassieke symptomen gehad. Alleen nu out of the blue ineens heel misselijk en spugen en erg vermoeid. Verder helemaal nada. Nog even billenknijpen, over precies een week de termijnecho. Kijken of er een mooi bewegend babytje zit!
Fijn dat je je goed voelt, geniet ervan! De symptomen kunnen nog komen hoor, zou me geen zorgen maken. Ik had t/m week 6 precies hetzelfde, vrijwel geen symptomen behalve wat moeheid en pijnlijke borsten. Dacht ook dat dat niet zou veranderen. Vanaf week 7 begon het bij mij pas echt. Nu zit ik in week 8 en heb ik veel last van misselijkheid, niet eens zo zeer in de ochtend maar verspreid over de hele dag met soms ook overgeven. Daarnaast moeheid en ik slaap veel. Het is mijn eerste zwangerschap, het zal er wel bij horen! Moet zeggen dat ik het nu wel fijn zal vinden om van de misselijkheid verlost te zijn want dat vind ik echt het vervelendste kwaaltje. Maar goed..we hebben het wat dat betreft niet voor het zeggen Fijne zwangerschap!
Nou ben benieuwd wanneer ik meer ga voelen haha. Ben alleen heel moe en heb altijd wat krampjes of zwaar gevoel in mijn buik maar dat is het voor nu ook wel!
Hopen dat je een van degenen bent die er qua klachten doorheen fietst. Bij mij begon t pas tegen einde van 5 weken, dus ook nog recent. Wisselt ook nog echt per dag. Had Zondag hele slechte dag met enorm moe en misselijk en afgelopen dagen was t weer prima te doen mits ik op tijd eet! De hormonenpiek moet nog komen dus geniet nu maar ff. Sowieso komt er een moment met klachten die je liever kwijt wil haha
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Ikzelf ben heel gevoelig voor hormonen en slikte daarom al ruim 10 jaar geen anticonceptie meer. Veel te veel bijwerkingen. Daarom dacht ik dat ik wel hevige symptomen zou krijgen maar vooralsnog valt het me mee. Wat niet is kan nog komen, maar hoop het niet!
Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken! iedereen bedankt voor de reacties, en ik ga zoveel mogelijk genieten! Al besef ik nog steeds niet dat er een kindje in me groeit, het is allemaal nog zo pril en onwerkelijk!