Hoi dames, Inmiddels 39 weken zwanger. Vanaf week 27 heb ik veel last van harde buiken en daardoor ook regelmatig moeten laten testen op een blaasontsteking. Dit omdat ik het de 1e keer niet op heb gemerkt, totdat ik een nierbekkenontsteking kreeg. Alle keren daarna was mijn urine trouwens schoon, dus het is bij 1 blaasontsteking gebleven. Nu heb ik al 3 weken last van harde buiken en veel voorweeen. Vandaag een hele onrustige, pijnlijke buik. Maar sinds vanavond ook ineens een heel iets branderig gevoel bij het plassen. Ik vraag me af of dit erbij hoort of dat ik morgen toch wéér mijn urine moet laten checken?
Inmiddels geen klachten meer bij het plassen. Pff wat kun je onzeker worden over je eigen lichaam zeg.. Ja alle keren is mijn urine op kweek gezet, omdat het sediment wel leuco's aangaf. Maar bleek dus, uitgezonderd 1x, nooit een ontsteking te hebben..
Sorry voor de late reactie. Een dag later zijn mijn vliezen gebroken en 's nachts is ons zoontje geboren. Geen blaasontsteking dus !