Ja 's avonds heerlijk op de bank hangen met een laptop op schoot!Heb altijd hele lui en lange avonden.
Hier beetje hetzelfde geneuzel,zoontje wordt eind oktober 4 dus nog even doorbijten. mijn dochter is nu 2,5 en hij is het spelen met haar wel zat. Gelukkig mag hij dinsdag weer naar de psz. Hier is het vooral heel veel speeltuin,dat vind hij geweldig,we gaan ook vaak op de fiets (hij eigen fiets) een speeltuinen tocht houden,nemen we drinken etc mee. en als zus op bed ligt doen we memory,maar hij kan niet tegen zn verlies dus dat spel vliegt meestal de kamer door cake-jes bakken is leuk,bieb,thomas de trein,zijn op afstand bestuurbare auto vind hij helemaal cool,midget golf,en de hond uitlaten. Verder gewoon tijd uitzitten
Wie interesse heeft: ik heb 15 herfst en 15 halloween werkjes verzameld via internet. Stuur me een berichtje met je mailadres en ik stuur je deze berichten toe.
Altijd goed. Moest er vanochtend nog aan denken toen ik langs zelfgemaakte narcissen liep. Heb een fotootje gemaakt maar weet niet zeker o ik dat geüpload krijg van m'n telefoon. Benodigheden: 1 rietje 1 stuk geel karton. Een eierkarton Gele verf. Uit het karton knip je het blad. Je pakt een "kuipje" van het eierkarton voor de kelk. Zelf geel te verven natuurlijk. En je plakt/niet alles in het juiste model aan het rietje.
Oke dieptepunt... Vanmorgen moest Tobias zo hard huilen. Eerst thuis en toen op de opvang. Hij wil er echt niet meer heen. Pfff. zit me al heel de dag dwars. Ik ga dadelijk vragen of er nog mogelijkheden zijn, wellicht wat uitdagende werkjes, groep met oudere kindjes of zoiets. Het duurt nog 5 maanden, dus hij moet echt nog even.
Ochjee Kunnen ze daar ook niks leuks voor hem bedenken dan? Las laatst een topic over peuterschool. Qua activiteiten dus uitgebreider dan kdv of psz maar voor de kleuterschool.
peuterschool? Nou dan moet ik even googlen. Goed gesprek gehad met zijn leidster. Ook zij merkt verschil. Hij heeft vandaag wel een leuke dag gehad (en ik heb in de zorgen gezeten) omdat hij heel de dag buiten heeft gespeeld. Maar voor de winter gaan ze kijken voor een 3+ groepje. Die komen regelmatig bij elkaar om ander soort werkjes te doen. We gaan even aankijken of dat beter gaat
Hey meis wat vervelend dat je heel de dag je zorgen hebt gemaakt !!! das niet leuk .. Nu het buitenspelen nog kan is het nog niet zo'n probleem maar ik zie echt een zwart gat voor de winter. Mijn manneke is ook echt een buitenliefhebber .. Dusja
Dit topic bedoelde ik... http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/291327-pff-zit-toch-niet-lekker-ontwikkeling-bijna-2-5-a.html
Thanx, ik ga me er in verdiepen. Voor de knutselfans, ik heb inmiddels ook het winterdocument klaar. . Beetje vroeg in augustus, maar dan kan je alvast materiaal verzamelen. Ik heb deze werkjes gevonden: Pinguins maken Sneeuwvlokken knippen Wintermuts ontwerpen Zoek dezelfde sneeuwvlok Schaatskleurplaat IJskristallen maken Iglo maken Sneeuwvlokken schilderij Sneeuwpop van een eierdoos Voederhuisje van een melkpak Propjes papier en een sneeuwpop Warme trui maken Huisje in de sneeuw Geef dezelfde handschoen dezelfde kleur Collage van kerstkaarten (na kerstperiode) Wil je meer weten? Ik hoor het graag. Stuur ik het document naar je toe.
Thnx weer meisje Ik ga volgende week op pad voor knutselspullen en oefenboekjes... De bieb is misschien ook nog een optie * heb zelf een hekel aan de bieb *
Ow maar de Bieb is leuk hoor! Hier tenminste Ze hebben een speelkasteel, ze mogen lekker spelen en boekjes kijken. En ze organiseren vaak leuke evenementen. In onze bieb hoeven ze echt niet stil te zijn.
De witte boekhandel heeft hier altijd leuke puzzelboekjes / oefenboekjes. Overigens.. Vandaag kennis maken op school en als wij het goed vonden kon ze morgen al beginnen met wennen. Dus per maandag hebben wij een parttime kleuter. 2 dag eken kleuter per week
He wat goed! Ik ben benieuwd hoe het gaat de eerste dagen laat je dat weten? De creatieve, ik heb nu ook 15 Sint knutselwerken verzameld. Ik hoor wel wie interesse heeft. Op de lijst staan: Pietje van dozen en muizentrappetjes Stoomboot Welk plaatje is anders Pepernoten bakken Klompje verven Knijppietje Pietje achter het raam Zie de maan schijnt door de bomen Pietenhuis Kijkdoos Poppenkastpoppetjes Zwarte piettrekpop Voor de kleinste zwarte pietje plakken Zwarte pietjes cakejes maken Masker Sinterklaas
Super leuke sintwerkjes weer Ik kijk van het weekend ook voor wat leuke dingen nog @ saskia spannend meid !!!
@mystery: ergste is nog.. Mama miept wan papa is vrij de eerste keer. Dat ik de 2e keer vrij ben doet daar weinig aan af merk ik. Mamamonster dat ik ben
hey meisjes .. ik kwam deze link tegen , staat ook een hoop op Kleurplaten printen. Knutseltips lezen. Wallpapers downloaden. Dat doe je op leukvoorkids.nl