Oh meid, zelfde hier! ik kan ook geen reet meer en ben ook vanaf begin thuis. precies dat heb ik ook, als mijn man vraagt wat heb je vandaag gedaan of als hij gewoon van werk komt dan voel ik me al nutteloos. ik heb nu nog paar dagen dan word ik waarschijnlijk ingeleid aangezien me kindje niet uit zichzelf wilt komen hahaha. maar zelfs die dagen duren als maanden oeff!! maar toch in de 10 maanden moest ik mezelf wel vermaken. dit zijn dingen die ik heb gedaan: Zwemmen met een vriendin, boodschap doen, wandelen in een park, was draaien, uitrusten, fietsen (kon ik toen nog), series online kijken: Scandal, Grey's Anatomy, Modern Family, Girls, Hart of Dixie en gemiste programma's wat op de televisie kwam, knutselen, met vriendinnen wat drinken in de buurt, aan de telefoon bellen, skypen, sexen (haha), koken (wat ik nu niet meer kan doen, dus dan schrijf ik nieuwe recepten op in een boek), noem maar op! je kan een heleboel doen, maar je moet het ook willen. vervelen is alleen omdat je weet dat je iets niet kan, maar in het echte leven verveel je je niet want er zijn een heleboel dat je kan doen in deze situatie. Success meidd
zwemmen heb ik ook gedaan! was heerlijk!! maar ik zie het nu niet meer zo zitten om mezelf met buik en al in mijn zwangerschaps badpak te hijsen (mijn bikini past niet meer) om een uurtje in het water te gaan liggen (ik hou het niet veel langer vol! hahaha) dus ik ga maar verder met haken! ben nu bezig met een mutsje! eens kijken hoe dat eruit komt... daarna kan ik van alles gaan maken dus ik denk dat ik mezelf deze laatste week tot anderhalf wel vermaak hoor!