Ik verveel me heel erg nu! Er is niks op TV, heb niet veel DVD's in huis. Schoonmaken beneden is gedaan, was is gedaan. Boven liggen 2 kids te slapen dus kan daar niks doen. Heb net foto's ingeplakt, alles al afgezocht op internet. Weet nu echt niet wat te doen... Iemand ideeen??
manlief is mij aan het pesten, die zit op youtube stomme filmpjes te kijken Zak chips is geen optie, heb die niet in huis en ben aan de lijn Hmm....... online spelletjes?? neej ook geen zin in ... denk ik
Goh ben dus niet de enige. net al nieuwe muziek op mijn ipod gezet en nu aan het luisteren maar weet het nu ook niet meer. Manlief zit james bond te kijken.
een boek of tijdschrift lezen? breien, haken, borduren, seksen, man achter pc vandaan trekken en een gezelschapspel gana doen?, buiten een rondje wandelen, kast of dressoir opruimen
Ik heb ook geen idee wat je kan gaan doen. Verveel me ook, inderdaad is er helemaal niets van bijzonders te doen op de tv. Succes met je verveelavondje.
aanmelden op facebook en dan farmville spelen. Een leuk verslavend boerderij spel waarbij je je niet meer hoeft te vervelen. Heel veel zp dames zitten erop.
heb al wat gevonden! Heel stom maar ik ben 8 kg afgevallen en ik ga eens boven kijken welke kleding ik wel en niet meer pas whahaha Kledingkast opruimen dus, in alle stilte, wil niet dat mn kids wakker worden