Titel zegt het al. Ik zit eraan te denken nieuwe telefoons te kopen, dan kunnen we makkelijker ff naar vrienden toe (paar deuren verder.) Babyfoon heeft geen bereik bij onze vrienden. Maar welke zijn goed en hebben en erg goed bereik? En hoe werkt zoiets eigenlijk? Dan zal ik een telefoon bij hun op de kamer moeten leggen, maar als ik dan gebeld wordt door iemand dan horen ze die telefoon toch en worden wakker? Geen idee eigenlijk.
nee dat is niet waar, je zet de telefoon op de babyfoonfunctie dus kan je niet meer gebeld worden op die telefoon. Wij hebben er 2, die andere gaat dan wel over. Je schakelt de telefoon dus door naar een ander nummer, als de kleine dan huilt word je gebeld en dan blijft hij ongevee 1,5 minuut aan, daarna hangt hij vanzelf weer op en zodra de kleine weer huilt belt hij weer. wij hebben bij kpn de chicago gekocht en hij werkt echt super, soms zetten we bij beide kids een telefoon neer. We gebruiken hem alleen als we naar burenavonden gaan.
Ik zou in ieder geval niet voor zo'n telefoon kiezen, omdat ik mijn kindje niet alleen thuis zou willen laten. Misschien dat meer mensen er om die reden geen gebruik van maken? Want als je toch niet van huis gaat terwijl je kind wel thuis blijft, heb je aan een 'gewone' babyfoon voldoende. En dat zal in de meeste gevallen ook goedkoper zijn, denk ik.
Het zal hier vast wel af en toe voorkomen dat ze dan af en toe eens alleen zijn. Maar heel vaak zal onze oudste zoon dan thuis zijn (die is 21j) maar die heeft zijn eigen dingen en ik wil m niet te vaak "misbruiken" als oppas. Als hij bv aan t gamen is kan die vaak niet stoppen omdat t spel dat niet toelaat. Ik zou bv ook nooit speciaal daarvoor zo'n foon kopen, maar we moeten nu toch een nieuwe. We doen t nu ook zonder, gaan gewoon niet weg als ze slapen.
Ik wist niet eens dat het bestond. Je hebt er niks aan, maar ik zou het niet durven om mijn kindje alleen thuis te laten en bij de buren te gaan zitten.