Ik heb zoveel lieve reacties gehad op mijn kerstkaartwedvraag. En ik heb niet zoveel kaartjes om terug te sturen. Maar ik wil jullie allemaal wel heel erg bedanken. Niet alleen voor de kerstkaarten maar ook voor het hele jaar. Met sommigen meiden klikt het heel goed, Soms sta je qua karakter en normen en waarden lijnrecht tegen over elkaar. Maar dat geeft niet. Want juist daardoor hou je je eigen ogen open en leer je wat van elkaar. Ten slotte zijn we allemaal (aanstaande) moeders (en vaders) en zitten we met een en dezelfde reden op ZP. Onze kinderen......♥ en Kinderwensen...... Mijn hart gaat ook uit naar alle lieve meiden die heel veel geduld moeten hebben of hebben gehad. KLIK HIER <--- Geen spam, virus of iets anders naars, maar een link naar een pagina in de website van mijn oudste dochtertje. Liefs, van mij Ps niet op klikken als je een hekel hebt aan kerstkaartjes met babys!
Bedankt he meid, met zo een mooie dochter zou ik ook wel showen hoor. Van ons ook de beste wensen voor het nieuwe jaar
Haha Bedankt Dit dochtertje is overigens mijn jongste. Mijn oudste wou absozekerwetenluut niet met een kerstmuts of wat dan ook op de foto. Dus een heel gezellige kaart zou dat niet zijn geweest. Nou voor een voorbeeld zie de onderstaande foto. Dan zou mijn boodschap niet echt over komen hahahaha View attachment 205642
Geweldige kindjes heb je!! En super lief van je!! Ben ook heeeeeel erg benieuwd hoeveel je er uiteindelijk gaat ontvangen!