Inspiratie jongers-tienerkamer

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door jannanas, 15 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Hoi hoi! We zijn de kamer van zoon (bijna 12) aan het opknappen. Ik vind het heel lastig om leuke voorbeelden te vinden van stoere jongenskamers. Ook op Pinterest is het nog best lastig.
    Wie heeft inspiratie voor me? Welke kleuren doen het goed op de muur? We zitten beetje aan groen te denken, met donkere meubels. Wat geeft dat stoere sfeertje, wat betreft bijvoorbeeld decoratie?

Tips, foto’s zijn van harte welkom!

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hier heeft zoon (inmiddels 16) voor 1 groene muur gekozen, de rest is gewoon wit en nutraal (mocht hij wat anders willen dan hoeven we alleen die groene muur te doen) Maar het zit er nu ( 5 jaar later) nog steeds op en het hoeft niet verandert te worden.

Tegen deze muur staat zijn bureau en een vitrine kast waar hij zijn modelvliegtuigen in heeft staan. Voor de rest hebben we toen wat emaille (metalen) platen opgehangen met vliegtuigen en hangt de brandweerhelm van opa aan de muur.

3. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    892
    1.743
    93
    IMG_8536.jpeg Wij hebben het zo, al zou ik voor die leeftijd de dinosticker uiteraard niet meer doen :roflmao:
    Meubels inderdaad donkerkleurig hout

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.310
    113
    Gelderland
    Ik heb de kamer van mijn 11 jarige helemaal beige gemaakt. Hij heeft echt een rustige kamer nodig omdat hij zelf nogal druk en onrustig is. Toeval? hij slaapt een stuk sneller in, is relaxter bij bedtijd en trekt zich graag terug in zijn kamer.
    Misschien niet helemaal wat je zoekt maar een rustige basis is van alle leeftijden, de accessoires kun je aanpassen naar waar de interesses liggen.

Misschien nog een kijktip: Instgram, daar staan tegenwoordig meer leuke voorbeelden op dan op Pinterest.

5. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Leemgroen van karwei! Supermooie kleur vind ik.
    Onze jongste had het gecombineerd met donkere meubels. Oudste heeft het nu met grey steigerhouten meubels en in onze woonkamer zit een klein wandje wat weer met donkere vloer en eikenhouten meubels gecombineerd is.
    Daar kan je zoveel kanten mee op.

Deel Deze Pagina