Kwam er net achter dat mijn waterfles had gelekt in mijn tas dus heb net alles overgeheveld naar een andere tas en vroeg mij opeens af wat andere vrouwen meenemen in hun handtas Ik zal beginnen met de mijne; -Tijdschrift en boek voor tijdens het reizen/in het park met de kinderen. -Notitieboekje en aantal pennen (er zal er maar net eentje leeg zijn ). -Portemonnee. -Paracetemol, tekenkit, handenalchohol, zonnebrand, zakdoekjes, tubetje vaseline, kokosolie, haarklem, mascara, oogpotlood, deo, bril, zonnebril, nagelvijl, lippenbalsem, sleutels van ons huis en die van schoonouders, pasjes van mijn werk en mijn werktelefoon + privé telefoon. -Flesje water. Volgens mij valt dit wel mee maar ben benieuwd naar de inhoud van andere tassen Overigens is dit puur mijn tas en heb ik een aparte tas voor de kinderen. Mijn handtas is niet groot genoeg om ook nog eens hun spullen mee te nemen, of ik moet het tijdschrift en boek eruit halen. Oh en deze tas dubbelt ook als werktas. Dan moeten er een envelop met wat extra papierwerk in en ben ik good to go zeg maar.
ik heb een hekel aan tassen en al helemaal als ze loodzwaar zijn dus alleen als het niet anders kan heb ik een tas bij. er zit in: portomenee telefoon brillenkoker met zonnebril of gewone bril pen of 2 of 3. maandverbandje en tampon bus deo rondslingerende bonnetjes en papieren zakdoekjes
In mijn tas zit: - Snoeten poetsers - pleisters - paracetamol -pennen en notitieboekje - autolader voor gsm - liga koek - deod6 - pakje kauwgom - rolletje mentos - lippenbalsem - pakjes zakdoeken, stuk of 3 - tandenstokers - haarborsteltje - Elastiekjes en haarspeldjes
Ik hou niet van grote, zware tassen. In mijn tas zit m'n telefoon, portemonnee, zakdoekjes, sleutels en een tube handcrème.
Portemonnee Telefoon Zonnebril Deo Labello Zakdoekjes Sigaretten Aansteker Bonnetjes Flesje water Spiegeltje Mini flesje parfum Schelpen (waarom?) Pen Haarelastiekje Borstel Tampons Foundation Oogpotlood Lipliner Appel Data kabel Kauwgom Smint Nu ik het zo opschrijf, sta ik er van te kijken hoeveel er eigenlijk in past
Agenda, telefoon, sleutels (huis, werk, fiets), zakdoeken, rabo reader, deo, oogpotlood, zonnebrandcreme, nivea, handcreme, tampons, nagelknipper, lippenbalsem, paracetamol, pleister, bonnetjes, boodschappenbriefjes, pen. Vast nog iets vergeten. Voor m'n zoon heb ik een eigen tas.
Ibuprofen Tampons Make-up Pennen Haarelestiekjes Haarborstel Deo Parfum Id kaarten van de jongens En vooral... Heel veel troep 😁
Bijna niks - portemonnee - telefoon - deo - elastiek - een kleine clutch met hierin een strip ibuprofen, purol zalf, brilpoetsdoekjes en soms nog een klein potje purol crème Als we ergens heen gaan (schoonmoeder, boodschappen) en m'n jongste is mee, stop ik er een pak billendoekjes en 3 luiers in.
Telefoon Portemonnee Agenda Zonnebril Sleutels Zakdoekjes Flesje water Handgel Pennen Elastiekjes Deo Purol Kauwgom Tampons Pleisters Paracetamol Tasje met make-up Jeetje wat een zooi
- gsm - beurs - deo - pen - mijn agenda - werk formulieren - aansteker - sigaretten - fietsslot - water - zonnebril - doekjes - make up - paracetamol - tampons - sleutels - nog een blikje energy zero - een bakje met snoepjes en liga's - zakdoekjes. - oordopjes wat een rommel ! hahaa
Portemonnee Agenda Pen Dopper met water Sleutels Vochtige doekjes Anti bacterie gel Elastiekje en haarclipje Mini deodorant Kauwgom 2 tampons Paracetamol Lippenstift Speen Aansteker Sigaretten
- portemonnee - telefoon - pakje zakdoekjes - wonderpotje van Oriflame - notitieboekje - 2 pennen - vochtige doekjes (handig voor onderweg) - doosje met paracetamollen - paar maandverbandjes - kauwgom - desinfecterende handgel - deodorant - soms een fles water - sleutels - autopapieren
Haha wat we meeslepen he... Hier: Twee epipennen Snoepje/koekje voor epipenkind Luier Paar doekjes in een zakje Portemonneee Portemonnee met pasjes Etuitje met tampons, arnikind, trekzalf, pleisters, zonnebrand voor mij Zonnebrand kids Als ik wegga: waterfles Dit is mn lijstje. Maar de werkelijkheid is anders. Vaak meerdere luiers, bonnentjes, pennen, losgeld, losse tampons (better be safe..) , etc etc
Ik ga bijna altijd weg zonder handtas. Dan neem ik alleen m'n portemonnee, telefoon en lippenbalsem mee. Als ik hem wel mee neem dan ga ik een dagje weg. Dan zit er in; Telefoon Lippenbalsem Portomonee Met goed geluk wat te eten Een flesje drinken En dat was het. Ik heb echt niks met afgeladen handtassen waarin je niks kan vinden haha
Hmmz dan moet ik eerst langs de vraag: waar is mijn handtas.. Mijn belangrijkste spullen neem ik als een man in mijn zakken mee. Sleutels, portemonnee en telefoon. Alle 3 ben ik meestal kwijt. De laatste tijd stop ik ze in de luiertas. Zonnebril op sterkte ligt meestal in de auto. Correctie. Porto heb ik meestal niet bij. Enkel rijbewijs en pinpas, soms een briefje ertussen gefrommeld.
Voorvak; -100 haarclipjes (zullen er inmiddels misschien nog 25 van over zijn, tijd voor nieuwe) omdat dochter die de héle dag uit haar haar trekt en ze dan, als wij niet kijken uiteraard, weggooit. -50 elastiekjes (denk dat dat er nog 10 zijn inmiddels), zelfde reden -Eyeliner Grote vak; -Paracetamol -Zetpillen voor de kinderen -Medicatie voor bloeddruk -Vitaminesupplementen -Rouwlinten (al sinds november 2015, moet ze er nog steeds uithalen, maar ik vergeet het steeds..) -Pennen -Portemonnee -Handschoenen (die haal ik er nooit uit, want er komt een dag waarop het koud is en ik ze wil pakken en als ik ze er dan uit heb gehaald, ben ik uiteraard vergeten om ze er terug in te doen) -Handschoenen van de kinderen -Heeeeeeeeel veel losse bonnetjes. Ik weet echt niet waarom ik die dingen nog aanneem in de winkel EN ze in m'n tas stop, om ze er vervolgens nooit uit te halen, maar ik blijf het doen -Camera, die heb ik echt altijd bij me ♥ -Voedingstorentjes met flesvoeding -Zonnebril -Reservebril -Maandverband -Zonnebrand -Ipod (zo'n hele oude, volgens mij zo'n 12 jaar oud) -Zo'n ding dat je aan kunt sluiten op je Ipod waardoor alles wat je afspeelt naar een bepaalde radiofrequentie gestuurd wordt, zodat je de autoradio op die frequentie kunt zetten en je dus hoort wat je op je Ipod afspeelt. Wij hebben niet zo'n hippe autoradio met USB-aansluiting, helaas -Earphones En als we de deur uit gaan, gaat er ook altijd nog drinken in de zijvakken. Ik draag 'm trouwens nooit zelf, veel te zwaar. Hij hangt of aan de kinderwagen, of m'n man draagt hem Ik heb nooit wat met tassen gehad, maar een weekje geleden heb ik zo'n gave tas besteld die echt voor míj is. De tas die ik nu heb is echt zo'n dagje-uit-met-het-gezin-tas, maar in m'n nieuwe tas wil ik echt alleen m'n camera, telefoon en portemonnee hebben
Niet zoveel, als ik de meeste van jullie lijstjes lees. Portemonnee Zonnebril 2 pennen Zakdoekjes Antibacteriële handgel Telefoon Dopper 4 opvouwbare boodschappentasjes Ik moet er eigenlijk ook maandverband en tampons in doen. En misschien wat paracetamol.
Troep, bonnetjes, misschien kauwgum of drop.. Servetjes.. Soms m'n portomonee.. Soms m'n halve kleren kast en soms een deel van m'n boodschappen.. Ik heb zo'n shopper van mango..
portemonnee bril/zonnebril ligploss mobiel pen neusspray knoei-doei doekjes nivea zonnemelk 50 2 zeeman opvouwtasjes tictac paracetamol zwemabonnement Heb ook een klein tasje die ik vaak meeneem en daar gaat alleen m'n mobiel, kleine portemonnee, lipgloss en eventueel zonnebril/bril in...