ik zou zo graag mijn haar weer willen verven maar mag dit wel in je zwangerschap en zijn er dingen waar ik op moet letten
Het kan zijn dat de kleur anders uitpakt door de hormonen. Verder zegt de ene verloskundige dat je het niet mag doen en de andere zegt dat het niet uitmaakt... Lijkt mij dat het dus gewoon je eigen keuze is, en dat je het risico dat de kleur verkeerd uitpakt voor lief neemt. Ikzelfd durf het niet aan, ben als de dood dat het straks een groene tint heeft, hihi.
Ik heb mijn haar geverfd tijdens mijn zwangerschap met natuurlijke producten. Deze zijn verkrijgbaar bij de natuurwinkel groetjes
Ik ver mijn haar wel gewoon tijdens mijn zwangerschap. Maar ik moet zeggen dat ik het nu wel minder vaak doe dan voor mijn zwangerschap. Loop nu iets langer met een uitgroei rond.
Ik heb dus donkerbruin, tegen zwart haar en wil hele graag mijn haar blonderen! Vraag me alleen af of het echt heel anders kan pakken nu ik zwanger ben? Anders doe ik het niet! En gaat er alleen de schaar erin!
Vriendin van mij heeft het wel gedaan..die kreeg dus idd groene waas over dr haar Ik verf altijd met verf van De Tuinen. Werkt prima!
Ik zou dat wel bij de kapper laten doen, misschien hebben zij nog goede adviezen. En als het in een keer niet goed lukt, kunnen zij er misschien meteen wat aan doen.
De een zegt het mag wel de andere niet... Mijn kapster zegt van wel, mijn verloskundige ook.. (ik blondeer) Alleen het kan er anders uit komen te zien. Ik heb mn haar nu 1 keer geverfd, voelde me op de een of andere manier heel schuldig, bang dat het toch slecht is voor het kleintje. Dus ik laat het nu gewoon uitgroeien...
ben net terug van de kapper. en mijn kleurtje zit er weer vers in. heerlijk weer, dat doet een mens goed. lekker doen,meid groetjes susanne