Hoi Zit nu op mijn werk en ik merk dat ik sinds een uurtje opeens heel erg last heb van Ongie krampen. Het doet niet echt pijn, maar het voelt heel gespannen daarbinnen.. Heb het nooit zo lang gehad. Heb het nu al ruim een half uur. En het zit niet echt beneden maar boven me navel. Het voelt iig raar! Hebhet sinds de zwangerschap niet gevoeld Normaal? Heb pas 1 febr een Echo duurt me allemaal te lang hoor
Je baarmoeder zit nu nog lekker veilig onder je schaambeen, boven je navel is er dus een aardig eindje vanaf. Als ik een gok mag doen (met nadruk op gok) dan zijn het je darmen. Ik heb dit in het begin van de zwangerschap ook gehad, echte darmkrampen. Groetjes Anita
nu begin ik te twijfelen. Volgens mij trek het ook naar beneden me navel.. Ik zie het wel! Maakt me zo onzeker
Ongi pijnen zijn heel normaal je baarmoeder is aan het groeien...ik heb ze de na de test een week of 2 bijna elke dag gehad en behoorlijk ook schrok er ook soms van... Gelukkig is het nu weer wat minder... Maak je geen zorgen...
dat is toevallig ik had vanmorgen precies hetzelfde rond mijn navel steken maar goed ging vanzelf weer weg, ja meid het duurt soms echt te lang he die echo's!