Hoi meiden, Ik ben momenteel 21 weken zwanger van mijn eerste wonder. Ik heb de baby vrij vroeg gevoeld (rond de 13 weken). Ben altijd heel alert op mijn lichaam. Toen voelde dat als een vlindertje dat kriebelt tegen de baarmoederwand. Sind 17 weken voel ik de baby elke dag, lekker druk. En de baby is overal aanwezig soms links, rechts, boven mijn navel etc . Soms voel ik de baby behoorlijk hevig in mijn baarmoeder. Echt heel laag dus. De bewegingen zijn soms heel onverwachts en dan schrik ik soms. Iemand die de lage en hevige bewegingen herkent? Omdat ik nooit eerder zwanger ben geweest, weet ik niet hoe gewoon deze bewegingen zijn. Alvast bedankt
Is gewoon je baby die heerlijk aan het rond dwarrelen is. Mijn zoontje was ook altijd heel actief en die zat altijd overal. Ze slapen ook en als ze ineens wakker zijn beginnen ze te bewegen. Ik had ook van die schrik momenten hhaha zat ik rustig op de bank en zo ineens heb ik een heel dansfeestje in mn buik
Ja ik schrok ook wel eens als ik ineens een trap kreeg. Grappig moment was dat mijn man, zusjes, zwager en ik tegelijk naar mijn buik keken omdat hij zo druk aan het bewegen was en op dat moment ging er een hele golf (knietje ofzo) door mijn buik. Deed me aan jaws denken Iedereen schrok daarvan, was heel bizar! Maar wel gaaf
Heel herkenbaar, hoor. Maar vond het in het begin ook gek. Hoop maar dat hij straks buiten de buik iets rustiger is 😁
haha herkenbaar het lijkt soms wel alsof hij er uit probeert te krabben van binnen zo voelt het soms, het zijn echter gewoon de draai bewegingen die de baby maakt, geen zorgen dus hoort erbij
Nee joh Het is gewoon heel bizar dat er een mensje in je lichaam woont, waarvan je helemaal geen invloed op hebt welke bewegingen het maakt. Dat is een heel gek gevoel, maar is compleet normaal
Hoi! Heel herkenbaar hoor! Dit is ook mijn eerste zwangerschap en omdat mijn placenta naar achter ligt kon ik de beeb ook vrij snel voelen. Ik voel haar/hem al zeker twee weken iedere dag. Vorige week heeft ze de hele tijd met de voetjes in mijn zij geduwd, dat deed best even zeer, maar kan absoluut geen kwaad! Ik zou je zeker geen zorgen maken! Je went er vrij snel aan (ik wel iig ) en dan ga je er echt van genieten!
Hier ook één groot feestje. Soms een beetje onprettig als de kleine naar beneden trapt. Ik denk dat het gewoon een kwestie is van eraan wennen en genieten dat er teken is van leven in de buik. Ik maak me meer druk om het moment dat de kleine mijn ribben kan bereiken hahaha.
Heel herkenbaar en die bewegingen zullen alleen maar duidelijker worden wanneer je verder bent. Hier ook een heel actief dametje die me zelf soms pijn doet door bijvoorbeeld te trappen tegen me ribben. Maar verder is het genieten Geniet van het feestje in je buik!!