nog maar een vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Daantje85, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hallo hallo,

de vorige keer dat ik bij de verloskundige was had ik een bloeddruk van 130/80. De andere keren zat ik beduidend lager, en ze zei wel dat ik rust moest nemen. Ook mede omdat ik een bandgevoel boven in de buik had en sterretjes/vlekjes zag voor mijn ogen. nu zijn die vlekjes niet meer weg geweest maar ze zijn ook niet erger geworden, en heb ook af en toe ook hoofdpijn voor in mijn hoofd. Het bandgevoel heb ik niet meer gehad. Voel me vooral 'savonds wel misselijk, ook als ik denk aan het avondeten dan wordt ik al misselijk. Weet dat ik dit ook aan het begin van de zwangerschap heb gehad dus dat herken ik wel weer. Gister avond had ik ook ineens last van flinke diarree, was puur water wat eruit kwam maar dan met een bruine kleur ;). Weet niet of dit allemaal verband met elkaar houd, maar wilde het wel even checken voor mijn gevoel. Oh ja ook dat is soms ineens benauwd wordt en dat me het zweet aan alle kanten uitbreekt, is het dat de beeb dan bovenin ligt te duwen?

Groetjes Daantje

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

sorry dat je even moest wachten op antwoord, ik loop een beetje achter met vragen beantwoorden.
    De diarree heeft er niet mee te maken, dat kan gewoon voorkomen.
    Als je klachten toenemen of je vertrouwt het niet moet je bellen met je verloskundige, ook bij twijfel. 130/80 is nog prachtig, maar als het voor jouw doen hoog is moet je wel goe dop je klachten letten.

Mirjam

Deel Deze Pagina