Heey dames!! Ik vroeg me af hoe het voelt als de kleine de hik heeft.. Ik voelde mijn kleintje al vrij snel, met 16 weken! En sinds vorige week voel ik ook af en toe kleine drukjes om de zoveel sec. en dat houd best lang aan..(te zacht voor schopjes..want meneer kan hard schoppen) zou dat de hik zijn? Hoe voelen jullie als de kleine de hik heeft en met hoeveel weken voelde je dat?
Mijn mannetje heeft ook vaak de hik! Het voelt als ritmische zachte schopjes. Anders dan je hartslag, want die kan je ook nog wel eens voelen in je buik. Bij mij dan althans, want mijn placenta zit aan de voorkant! Dus ik denk wat jij voelt, dat dat best de hik kan zijn! Geniet er lekker van..!! xxx Sill
Ik voelde de kinderen in beide zwangerschappen ook al met 16 weken bewegen en ook al vrij snel dat ze de hik hadden. wat jij beschrijft is de hik! Kan wel 6x per dag voorkomen en best lang aanhouden!
Je hoort mama's altijd praten over dat ze de schopjes missen na de zwangerschap maar ooh wat mis ik die hikjes! Ik voelde mijn meisje pas schoppen met 20 weken, de 1e x hikken weet ik niet meer maar weet wel dat ze hem vaak had. Doe er maar goed van genieten
Hier is het een soort getik om de 2á3 seconden op dezelfde plek in de buik. Bij mij meestal rechtsonder. Kan idd lang aanhouden en vaker per dag voorkomen.
Bij mij voelt het als een regelmatig getik (vrij snel met 1 a 2 sec er tussen) onderin mijn buik, ik dacht eerst dat het een spiertje was of zo
oh dan is dit ook de hik ja haha! het is bij mij ook vaak rechts onderin..ik voel het inderdaad ook best vaak..meestal nadat hij erg druk is geweest!