verbouwing

Discussie in 'De lounge' gestart door Mvj, 1 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

ik heb een probleem en wij komen er niet zo makkelijk uit ...
    we zijn ons huisje een beetje aan het verbouwen .
    ze komen morgen onze muren spagtel spuiten en alles word wit , al het schilderwerk word ook wit .
    en volgende week krijgen we een nieuwe vloer die is natuurfineer soort eiken kleur .
    In de huiskamer staat een dressoir en een vitrine kast die allebei een soort vuren hout kleurig zijn .
    en dan het grote probleem onze bank ... die is terra kleurig van alcora materiaal , mijn gevoel zegt dat die kleur absoluut niet staat bij de witte muren straks en mijn hubbie is er van overtuigd dat het wel staat .
    Het is ook zo dat het materiaal van de bank heel slecht schoon te krijgen is .... nog een factor om de bank er uit te gooien ;)

wat denken jullie kan terra bij wit ?

L.sybje

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik vind dat terra prima bij wit kan, maar als je zat bent van die bank is mijn advies: foei lelijk, kan écht niet! ;)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha ja ik vind het zo moeilijk , aan de ene kant denk ik hij MOET weg en aan de andere kant hij si 2 ,5 jaar oud en ziet er nog wel redelijk goed uit op wat vlekken na .......maar dat is het m nou juisr ik irriteer me vooral aan de vlekken die ik er niet uit krijg !

L.sybje

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dat kan ik me heel goed voorstellen hoor, zo ben ik ook. mss laten reinigen? kost wel wat, maar vaak minder dan een nieuwe bank (afhankelijk van waar je em koopt, wij hebben een ikea klippan uit de koopjeshoek haha)

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ik sluit me aan bij Claartje hoor... kan prima bij elkaar, tenzij ie eruit moet: foeilelijk idd! ;)

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja laten reinigen is ook een optie inderdaad maar dan moet de bank wel staan bij mijn nieuwe interieur !
    als de bank er uit gaat zit ik te denken aan een leren bank .

L.sybje

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey... en een leuke hoes/grand foulard er overheen? Die kan je in je eigen kleur aanschaffen (of een mooie lap van de markt en even netjes omzomen...)

Terra en wit kan wel, ik hou alleen zelf niet zo van terra ;)

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @darcy ik heb nu ook al een grand fouilard om de zitkussens van de bank heen vanwege de vlekken .... en om te voorkomen dat er meer vlekken op komen ....

L.sybje

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik vond grandfoulards altijd erg irri
    somehow zakken ze altijd van de bank af

maar je kan het ook zien als volgt..
    je hebt nu half nieuw huis.. dus eigenlijk wil je een nieuwe bank
    de oude bank bevalt toch al neit zo
    en als je nu straks de oude bank laat staan.. dan erger je je NOG 5 jaar.. want voor hij echt op is duurt het nog wel een paar jaartjes :)
    als je nou een niet te dure nieuwe bank koopt.. (ikea heeft ook een cool leren bankstel wat verrassend betaalbaar is zag ik... komt waarschijnlijk ook bij ons thuis zegmaar)
    dan hebj e de komende 5 jaar er wel lol van; je hebt een echt heel nieuw interieur en bovendien: leer vlekt niet :)

dus als er straks een mini bij zit.. dan hoef je ook niet om de dag te stressen als er weer eens een fruithapje op de bank eindigt ipv in de buik.

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @saskia

ja ik ben bang dat hubbie deze strijd gaat verliezen hihi ...
    ik had de bruin leren bank bij de ikea ook al in het vizier ....

L.sybje

Deel Deze Pagina