Jeetje Minka, ik vind dit echt kl*te voor jullie. Ik hoop echt dat deze K*t tijd snel voorbij is en dat jullie snel weer iets positiefs in jullie leven krijgen. Liefs Jolie
He wat erg voor je meid hoop dat alles snel goed komt en dat jij je ook snel weer wat beter voelt pas goed opjezelf..
Hoi Minka, wat ontzettend naar! ( Heel veel sterkte meid! Hier helaas ook een ervaringsdeskundige: in oktober 2005 werd bij mij een missed abortion geconstateerd bij de 12-weken echo. Het vruchtje was al gestopt met groeien met 6-7 weken. Ik heb eerst twee weken afgewacht, daarna geprobeerd met tabletten de boel op gang te krijgen, en uiteindelijk ben ik gecuretteerd. Van tevoren zag ik ontzettend op tegen de curettage, maar het viel me meer dan 100% mee en het was alleen maar een opluchting om alles kwijt te zijn. Wel vervelend dat je nog een dikke week moet wachten. Als je van je af wilt praten of als je vragen hebt, dan zeg je het maar. Het heeft mij heel goed gedaan om met lotgenoten over mijn gevoelens te kunnen praten en vragen te kunnen stellen. Dikke knuffel, Wendy
Hallo allemaal, Dank jullie wel voor jullie steun en medeleven. Vanavond heb ik spontaan een MK gehad eigenlijk totaal onverwacht. Heb niet extra veel krampen of bloedverlies gehad, ging gewoon vanzelf. de vk is langsgeweest om alles te controleren en alles zag er compleet uit. Het klinkt misschien raar maar ben ontzettend opgelucht. Voor mij kan 2007 nu beginnen, op naar een nieuwe toekomst. Nogmaals dank jullie wel voor al jullie steun en ik blijf hier alles volgen Dikke kus Minka
ooo Minka gelukkig dat je niet veel pijn hebt gehad. Ik hoop dat 2007 ons allemaal geluk geeft en dat we snel weer zwanger raken..... Ik lief met je meee liefs Ayse
Hoi allemaal, Gaat nu allemaal goed met me. Bloedverlies is aan het afnemen, en heb geen buikpijn meer alleen nog wat rugpijn. Ik ben wel een paar dagen erg duizelig geweest, maar dat mag dan ook wel! Morgen de gyna bellen of ze verder nog een controle echo willen maken. De curettage staat nog steeds voor woensdag gepland, hoop dat ik iemand anders blij kan maken met deze datum. Al met al vind ik dat het ontzettend lang geduurd heeft, de tijd stond gewoon 3 weken stil. Morgen weer naar het werk, zie er best wel tegenop; alle confrontaties! Bijna niemand wist dat ik zwanger was. Groetjes Minka
Hey Minka Goed te lezen dat je je al wat beter voelt en bloedverlies afgenomen is. ik zag ook enorm op tegen die eerste werkdag, alleen 1collega-goeie vriendin, wist ervan, dat ik zwanger was . Eerst zou ik het niet vertellen op mijn werk van MK, tot ik vernam dat een andere dichte collega ook zwanger was, 2 dagen verschil uitgerekend met mij. Vandaar heb ik het toch verteld, want emotioneel kon ik het zeker niet verbergen. Ik had gevraagd wat extra werk door te geven aan mij, zodat ik zo wat afleiding zou hebben, maar de eerste dag heb ik eigenlijk niet veel gewerkt. En als ik het moeilijk had, deed ik gewoon mijn bureau deur dicht (anders laat ik die altijd open), zo wisten ze dat ik behoefte had om even alleen te zijn. sterkte! hopelijk valt het voor jou ook een beetje mee, en na die eerste werkdag voelde ik me echt opgelucht groetjes flyke
Lieve Minka ik ben blij om te lezen dat het al wat beter met je gaat. En gelukkig wisten het nog geen veel mensen dat je zwanger was anders moest je telkens weer het slechte nieuws vertellen. Ik hoop dat jullie deze nare tijd snel een plekje kunnen geven en dat jullie samen er weer tegen aan kunnen gaan. Liefs Jolie
Hoi Minka, omdat jij mij gaat volgen (wat ik heel erg lief vind) heb ik me voorgenomen om jou te gaan volgen, omdat we toch ook wel heel erg dicht op elkaar zitten wat de MK betreft, qua leeftijd en ik denk ook qua levensgeschiedenis........ Heb net jouw verhaal gelezen.........tjongejongejonge.........dat was geen kattenpies zeg, wat heb jij het ongelofelijk zwaar gehad, daar was mijn MK bijna een "makkie" bij (ook al voelde dat niet zo hoor). Fijn voor je dat de miskraam wel alsnog spontaan is gekomen en je niet meer voor een curretage hoefde, maar wat ontzettend belachelijk dat je daar zo lang op moet wachten zeg. Je zou inderdaad bijna gaan denken dat het in de mode is ofzo. Laten we afspreken dat 2007 ons jaar en dat van nog vele anderen moet en zal worden ! Laten we proberen positief te blijven, we weten in ieder geval zeker dat we zwanger kunnen worden, want ik weet niet hoe dat bij jullie zat, maar wij begonnen er al aardig aan te twijfelen. Tot snel, lieve groeten, Natascha.