ik lees dat er hier nogal wat ervaren mensne zitten die weten waarover ze praten, ik heb dus een vraag. Ik heb net gisteren bericht gekregen van de gemeente dat mijn aanvraag voor een scootmobiel goed is gekeurd, moet nu dus lessen (ja gemeente doet het goed) en dan wordt de scootmobiel aangevraagd, onze gemenete heeft alles zelf in eigendom en ze gaven bij de aanvraga al aan dat ze voor mij apart iets moesten bestellen omdat ze geen optie's met zitjes hadden, nu had ze het gisteren over het wordt of een scooter met koppelstuk en dan moet je zelf waarschijnlijk een fietskar erbij halen, of het wordt een zitje op de scootmobiel. Wat is nu het meest handig in gebruik? en natuurlijk ook het veiligst, mijn zoontje is nu 2 jaar en ongeveer 15 kilo. k vind een fietskar erachter zelf zo eng en weet ook niet zeker of dat gata lukken met af en aan koppelen maar volgens haar werd de scoot met zitje ruim 2 meter en dus onmogelijk om mee te nemen de winkel in, tja ik ben allag blij als ik weer bij een winkel kan komen dus dat vond ik nog niet zo'n probleem. dus wie kan mij meer vertellen en de verschillen alle info is welkom want ik weet van niks
Kijk even op stichting intermobiel daar staan veel informatie en van welke leverancier krijg je je scootmobiel die kan je namelijk ook bellen x