Hier gebruik ik het nog steeds Zo af en toe is hij ontroostbaar en heeft hij er (naar mijn idee) gewoon last van dat die tandjes aan het klooien zijn. Ik smeer het er heel zachtjes op en negen van de tien keer ligt hij vijf minuten later heerlijk te slapen. Ik denk echt dat het helpt! Was er redelijk sceptisch over toen mijn moeder het had meegenomen na een dagje huishoud/negenmaanden beurs en heb het gebruikt met t idee 'baadt het niet dan schaadt het niet' maar ben er wel tevreden over!
Wauw, wat een positieve reacties! Dan denk ik dat ik het binnenkort maar ga halen. Dan heb ik het vast in huis voor als ze er last van krijgt. Want je kunt er donder op zeggen dat haar eerste tandje begint met doorkomen op een zaterdagmiddag om 17.00 uur. Het zou me zelfs niet verbazen als dat dan nog het pinksterweekeind ofzo is ook!
hier gebruik ik het bij mezelf, hihihihi. heb het in huis voor de kids maar die laten niet merken dat ze doorkomen. op dit moment komen mijn eigen verstandskiezen door en dat voelt toch wel vervelend. gengigel erop en de pijn is weg, ideaal
Wij gebruiken een combinatie van middeltjes: gengigel, dentinox en chamodent. Op zich werkt gengigel hier prima en zoonlief vindt het lekker smaken
ik gebruik het ook voor mn zoontje...tj last hebben ze toch wel..maar heb het idee dat het werkt...maar gebruik ook dentinox
ik ben fan van gengigel! niks helpt beter dan dat. dentinox werkt hier totaal niet. het is uitproberen wat het beste werkt voor jou kindje.
Jeetje, dat dit topic nog steeds zo hoog staat! Heb hem al tijden niet meer gevolgd. Ja, ondanks dat ik dit topic zelf geopend heb, had ik dat ook steeds! Das een slimme tip! Mijn dochter krijgt nu nog geen bijvoeding, maar over een paar weken is ze 6 mnd, dus dan gaan we wel met bijvoeding beginnen. Komkommer wordt dus een van de dingen waar we relatief snel mee gaan starten!
Dit ga ik dus ook halen! Ik was al op zoek naar topics met meer tips voor doorkomende tandjes en zie hier. Wij gebruiken altijd Chamodent en dat helpt op zich wel maar is wel snel uitgewerkt heb ik het idee en er komen nu zoveel tandjes (+kiezen?) tegelijk door dat ik bereid ben om 's wat nieuws te proberen. Thx voor de tip!