vervoer

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door loopy, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ja lekker he - ik zie het al helemaal voor me

2. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Haha dat was nou precies wat ik in gedachte had :) :) :)

3. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    :) waarhaal jij je lessen dan?
    ik heb lessen gehad voor 26 eur per les en voor ongeveer 900 eur mn rijbewijs gehaald. ik reed wel altijd dubbele lessen maar oke.
    het ken iig veel goedkoper hoor.

ik woon in Rotterdam, in een vrij goede buurt, maar mijn woning is ni goedkoop, ik betaal 500 eur p/m.
    Ik woon gelijkvloers met 3 slaapkamers, aparte douche/wc/keuken en heb een tuintje.
    Een vriendin van mij heeft een eensgezinswoning, 2 verdiepingen dus, met een schuindak/zolder, ook nog een tuintje en die betaalt bijna 100 eur minder dan ik! Zij woont in Heerenveen btw ;)
    Dus ik vind het zeker ni goedkoop hier.

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    de rijlessen hier zijn volgend mij allemaal rond de 40 euro. maar ik heb gehoord dat het in studentensteden veel goedkoper kan. bovendien helemaal niet gek om in rotterdam te lessen, want als je het in de grote stad kan met trams en bergen verkeer enzo, dan kun je het overal/

wat kosten huis betreft: ik was van plan een flat te kopen in een wat minder sjieke buurt. ik hoef niet perse een villa aan de bergse plas hihi. In gouda zijn de huizen allemaal vreselijk duur vanwegen de funderingsproblemen die hier veel voorkomen. een flat onder de 125.000 heb je zelfs niet in een schotel-wijk ;)

Deel Deze Pagina