Vervoeren buiten kind 3 jaar en kind van 1,5 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door moonroosje, 18 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik heb zelf geen meerijplankje (maar 1 kind hier) maar ik zie ze veel in de buurt. Er zijn modellen die op meerdere merken passen. Wij hebben zelf alleen de kinderwagen gebruikt (Koelstra, met buggy modus).

We hebben nu een 'beachtrekker life' bolderkar (Bolderkar-shop | Bolderkar-shop)
    Erg blij mee (we gaan graag dagjes de natuur in, en ook als we naar waddeneilanden gaan waar geen auto op mag is het handig voor bagage).

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Deze dus haha

3. moonroosje

moonroosje Actief lid

16 jan 2014
    208
    5
    18
    Dank je wel!
    Ah super cute!!! :-D

En dan hou je je touwtje in de hand? Hoe werkt dat?
    En als tie moe is?

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Als ze moe zijn sleep ik ze gewoon over de grond mee, super handig zo'n touwtje.

Haha nee grapje. Moe is pech haha, moeten ze gewoon meelopen. Touwtje heb ik vast ja, of om de kinderwagen heen waar de jongste in zit.

5. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.225
    650
    113
    Ik zou een buggy en een draagzak gebruiken, denk ik. Met 1,5 jaar oud zal je dochter al wel in een (bijvoorbeeld) Tula Toddler passen (en anders toch bijna), daar past je zoontje ook nog in. 1 kind in de buggy en de ander op je rug.

6. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Wij hadden via mp een duo-buggy voor een prikkie, nam opgeklapt ook weinig ruimte in. Later weer voor hetzelfde prikkie verkocht en echt enorm plezier van gehad.
    Oudste ging steeds meer zelf lopen of fietsen. Maar als het niet ging, zat ze zo hop weer in de buggy.
    Paste ook veel boodschappen onderin.

7. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hier zit dochter in bugaboo cameleon. Zoon loopt en als hij moe is of geen zin heeft om te lopen staat hij op een meerijdplank. Deze laatste heb ik overigens pas sinds kort, daarvoor stond hij gewoon op de achterstang van de buhaboo. Ging eigenlijk ook prima:D

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier gaat zoon op de loopfiets of lopend. Als het ver lopen is gaat het meerijdplankje mee.
    Ik heb een universele voor 5euro op mp gekocht. Ideaal ding!

Deel Deze Pagina