Sinds kort woon ik alleen met mijn zoontje, hij gaat om het weekend naar zijn vader en dan ben ik dus alleen. Ik weet gewoon niet meer hoe het is om echt zoveel tijd voor mijzelf te hebben en dus ook niet wat ik moet gaan doen tips?
In de tijd toen ik alleen was, ging ik vaak met vriendinnen dingen doen. Shoppen, hapje eten ergens, bioscoopje. Ook vond ik het heerlijk om thuis te zijn. Een beetje aankeuvelen en als ik lekker op de bank wilde liggen, kón dat ook. Lekker doen en laten wat je wil. In het begin vond ik die weekenden lastig, maar al gauw begon ik er ook van te genieten. Lekker tijd voor mezelf! Je bent al druk zat omdat je alles alleen moet doen
oh zou het wel weten, op mn gemak in bad, zonnebank, slapen, kapper, winkelen, lekker stuk wandelen, sporten, boek lezen, huis een keer flink soppen, studeren, bij een vriendin langs...
Dit is het tweede weekend allen dus nog erg wennen. Ik vind het wel lekker dat ik niet op de tijd hoef te letten Vriendinnen hebben allemaal hun eigen gezin, dus druk. Het zal wel een keer wennen.
Zal inderdaad wel wennen zijn. Maar ik zou toch even bij vriendinnen checken of ze tijd hebben om lekker even de stad in te gaan, shoppen of een drankje doen! Verder anders lekker uitgebreid badderen, tijdschrift met een wijntje of heerlijk op tijd in bed tv kijken met wat lekkers.
Maar dan hebben ze toch heus wel eens tijd om jou op visite te krijgen? Of omgekeerd, zij bij jou. Jij lekker voor ze koken, zij met de pootjes omhoog terwijl de kids lekker spelen... Ik zou het wel weten
Oh ik zou het wel weten. Winkelen, naar de kapper, naar de zonnebank, dagje naar een leuke stad en daar lekker slenteren, met vriendinnen afspreken, films kijken..
Een hobby zoeken. 😁 Ik woon dan niet alleen, maar ik ben naailessen gaan volgen. Super leuk om zelf kleding te maken. Of een taalcursus volgen ofzo? En verder Netflixen, winkelen, op visite, lekker sporten.
Naar de sauna, winkelen, een boek lezen op de bank zonder gestoord te worden, cursussen volgen... Zo veel mogelijk.
Met mooi weer zou ik gebruik maken om heerlijk de middagen te gaan fietsen. Met slecht weer idd bankhangen met netflix aan Of vraag vriendinnen om langs te komen of iets leuks mee te gaan doen. Verder ben ik iemand die goed alleen kan zijn en veel dingen alleen doet. Ik fiets veel en doe dit ook het liefst alleen, muziekje aan en mijn hoofd leeg maken. Naar de stad gaan ed doe ik meestal ook alleen eigenlijk