Ik gooi altijd van alles er in en doe niet echt kijken naar hoeveelheden ofzo, is iedere keer weer anders maar gisteren hadden we een heerlijke zoete mix van: 1 Banaan 1 Handje aardbeien 1 Kiwi 2 eetlepels ( grote ) griekse yoghurt Half pakje bevroren fruit ( framboos en blauwe bes ) Scheut melk Was heerlijk! Nu heb ik een galia meloen die op moet dus ik ga nu een hele galia meloen mixen met vers geperst sinaasappelsap en ik denk nog wat aardbeien er doorheen en wat bevroren framboos. Ik denk dat je met een smoothie gewoon je eigen draai er aan moet geven.
Favorieten zijn hier; - ananas, banaan, kokosmelk en appelsap. - framboos, Bosbessen, spinazie en appelsap. - kokosmelk, appel, banaan, wortel en kaneel. - amandelmelk, sinaasappel, banaan. - appelsap, boerenkool, aardbei, granaatappel en munt. - courgette, selderij, appel, Citroën en munt. - spinazie, sinaasappel, peer en bleekselderij. - komkommer, appel, Citroën, munt en spinazie. - broccoli, boerenkool, appel en citroen.
Heb je pintrest? Daar kan je uren op klikken en veel leuker als hier recepten delen want er staan mooie plaatjes bij
Ik maak vaak appelsap, spinazie, citroensap, selderij, komkommer. En als er boerenkool is maak ik boerenkool, kokosmelk, banaan, ananas
Staan lekkere recepten tussen, thanks. Hoe zijn dan ongeveer de afmetingen? Kokosmelk spreekt mij wel aan, maar hoe zijn de verhoudingen?
Ik doe 1 cup kokosmelk, een kwart ananas, een banaan en een flinke hand rauwe boerenkool (die ik eerst in de keukenmachine heel fijn gemalen heb)
Ok bedankt! Ik ga binnenkort eens wat proberen en in huis halen. Vandaag doe ik yoghurt met sinaasappels en banaan.