Hoi! Is het een idee een topic te openen waar we onze Sinterklaas inkopen kunnen posten met eventuele leuke aanbiedingen? En je ook elkaar kan helpen zoeken? Ik wil voor de kindjes graag naar COBLO blocks gaan kijken maar ik vind ze nog redelijk prijzig.
Ik ben hier en daar alvast wat kleine dingen aan het verzamelen! Bij de action ook een portemonnee van Peppa Pig voor €2 en een Peppa Pig prinsessen jurk voor €7
In het kleuter peuter topic en in schoolkinderen pubers topic is een topic gestart met ideeën en vragen.
Gewoon regelmatig de Action en Zeeman even binnenlopen. Pyjama’s, dekbedovertrekken en knutselspullen zijn ook - ongeacht geslacht - altijd een succes!
Bij de hoogvliet ga ik morgen happy socks halen voor de meiden. Zag ze in t krantje. oudste krijgt kaartje voor concert harry styles. Jongste krijgt denk ik dans schoenen. Ik ben nog wel op zoek naar tips voor de decembermaand want ik heb dan ook een jarige.
Wat ik nu heb: * escape room spel voor de oudste * spel voor de derde * Woezel en Pip pyjama en Woezel en Pip badspons Allemaal bij het Kruidvat, nu 2e artikel halve prijs. De oudste wil een motortje voor technisch lego en ledlampjes, die koop ik voor hem nog Voor de tweede wil ik heel graag een DIY huisje van de Action. en verder moet ik voor haar erg diep nadenken, want echt geen idee Voor de derde wil ik nog waterballetjes kopen met een grote bak en een onesie en voor de jongste kijk ik na haar verjaardag. We willen playmobil kopen voor haar, en als het echt bevalt dan koop ik daar wat van voor sinterklaas.
Ik heb schilderen op nummer van de lidl voor G (3,99 geloof ik). Beetje lastig nog met dat kwastje en die soms best wel kleine vakjes. Mja ze kan t wel en is heerlijk rustig aan t schilderen dus ik kan een andere zoeken voor december. Wordt in december 6 dus t mag wel een beetje moeilijker. Voor R. neig ik naar een activiteiten tafel. Beetje de indoor variant van een watertafel idee. Is wat duurder maar ik zou t ook echt anders niet weten.
Even een tip.. nu bij de kruidvat op veel 2e speelgoed artikelen 50 procent korting. En bij de intertoys alle lego en duplo tot 20 euro 3e gratis.
Bij ikea hebben ze een houten tafel (ps geloof ik) waar trofast bakken in kunnen. Zitten deksels bij. Kun je allerlei dingen in doen ter afwisseling. Wij hebben er kleizand in al jaren en van mijn 7 jarige mag ie nog niet weg.