Vervolg 20 weken echo en hartafwijking

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door 1986cindy, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lieve Cindy,
    Wat een prachtig mannetje is jullie Dani. Een erg mooie foto van jullie drietjes.
    Woon zelf ook in Den Bosch, dus als ik iets voor je kan doen, dan laat het me weten.
    Heel veel sterkte voor jullie voor de komende tijd.

2. susy26

susy26 Niet meer actief

jeetje, zit met tranen in me ogen , wat erg .. heel veel sterkte !

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Meid, wat een prachtige foto van jullie samen. Bedankt dat je hem met ons wilde delen.

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Wat een prachtige foto! Jullie zien er als supertrotse ouders uit.

5. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Wat fijn dat je je zo sterk voelt. Dat geeft je ook de kracht om door te gaan. Die terugslag kan nog komen maar misschien is het ook jouw manier om er mee om te gaan. Verdriet komt wanneer je er aan toe bent. En mocht het ineens heel intens komen, geef er dan gewoon aan toe.
    Wat fijn dat je Dani nog geroken hebt en dat het voelde alsof hij bij jou was. Misschien was hij dat ook, niemand die het zeker weet. Maar als het voor jou zo voelt dan lijkt me dat alleen maar heel erg fijn!

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb het hele topic gelezen. En zit hier nu volledig in tranen.

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon Dani en helaas ook gecondoleerd met het verlies.

Ik wil jou en je familie alle sterkte wensen voor de komende tijd.

7. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook je hele verhaal gelezen.
    Ik vind het heel knap dat je in zo'n korte tijd nog zoveel hebt kunnen regelen voor een mooi afscheid.
    En wat kom je sterk over zeg!

Jullie zijn hele goede ouders voor Dani!
    Sterkte.

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    ach meisje...tuurlijk ben je helemaal de weg kwijt en totaal van slag..maar jullie hebben een prachtige zichtbare herinnering laten maken van jullie knappe vent!!

Hij is gewoon voor altijd bij jullie, hij leeft voort in jullie hart en ziel. En bij jullie. Hij zal bij jullie zijn waar jullie ook gaan.

Jullie zijn een heel mooi gezinnetje zo met zijn drietjes.

Dani is een prachtig jongetje. Zo klein..zo teer, zo geliefd, zo gewenst..

Dikke knuffel!

9. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He lieve meiden,

Ik wilde weer even laten weten hoe me leventje verloopt zonder dikke buik, en zonder de mooie toekomst!
    Klote! plat gezegt...
    Merk dat ik steeds meer dingen begin te bedenken die ik kwijt ben.
    Alles waar je zo van droomde, is in een keer weg.
    Wat kan je leven toch raar lopen!
    Ben gister bij een medium geweest om te vragen hoe het met Dani ging, en waar of bij wie hij nu was?
    Zei ze dat hij bij ene lies was, maar ik kende helemaal geen lies.
    Eenmaal thuis gekomen vertelt mij vriend mij dat hem overleden oma zo heet :$
    Dat ook al vast stons dat dit ging gebeuren, ik ben namelijk een tijd voor ik zwanger was bij haar geweest en zij vertelde mij toen.
    Dat zij zag dat ik sneller in verwachting zou zijn als dat ik zou verwachte, dat mij eerste kindje een jongen zou zijn en dat zij zag dat hij zijn eerste kaarsje uitblaasde.
    Achteraf heeft ze met alles gelijk gehad, ik was sneller in verwachting dan gedacht, Dani is een jongen, en dat kaarsje waarvan ik dacht zijn eerste verjaardagkaars te zijn, bleek zijn levenskaars te zijn :(
    Verder ging gelukkig alles goed met me kleine knul, is hij nog steeds bij me hij wil me nog niet loslaten.
    En hij weet dat ik alles uit liefde voor hem gedaan heb!
    Hij gaat me los laten voor nieuw geluk, oh meiden wat was ik toch verdrietig....
    Ook wilde ik graag weten of er een nieuwe zwangerschap aan zat te komen, zei vertelde dat ze dat zag binnen nu en een half jaartje.
    Ohh ik hoop het toch zo, ik mis het gevoel zo erg...
    Hadden jullie dit ook zo erg?
    Dikke knuf weer van mij

10. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Lieve Cindy,

Wat heb je je verhaal en dat van Dani mooi opgeschreven. gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, en tegelijkertijd gecondolerd met het verlies van je zoon. Hoe cru kan het leven soms zijn.
    Ik ben blij voor je dat je en mooie afscheid hebt kunnen regelen. Dat is zo belangrijk, heb ik ervaren. Dat zal je nu en later heel veel houvast geven.
    De leegte die je nu voelt, het verlies, je tranen, jullie verdriet, soms zal het je allemaal even te veel worden. Neem de tijd om dat toch zo te ervaren. Ik heb gemerkt dat dat je toch enrorm helpt in het rouwproces. Je leert zo hoe je kan loslaten, en hoe je je leven weer kan herpakken.
    Veel sterkte de komende tijd. Dikke knuf!

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Meisje, houden jullie het een beetje vol saampjes?

12. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Hey meis,

Ja het gaat heb weer 2 hele slechte dagen achter de rug!
    Gister is iets beter gegaan ben weer even iets gaan bakken met me vriend, dat doe ik graag en haal ik wat plezier uit.
    Worstenbroodjes hebben we gemaakt die nog goed gelukt waren ook.
    Nu staan de cupcakes erin, we hebben wat familie uitgenodigd vandaag die ons zo geholpen hebben de afgelopen tijd.
    En om te bedanken maken we een lekkere paasbrunch.
    Ik merk de afgelopen dagen wel dat het net lijkt of ik nu pas wakker word, dat ik al die tijd verdooft ben geweest.
    Het gemis word groter en de leegte in mij ook, alles om me heen lijkt wel gelukkig te zijn terwijl ik alleen de pijn voel.
    Ik denk ontzettend veel aan een nieuwe zwangerschap, en voel me daardoor ook wel schuldig tegenover Dani.
    Maar wil graag weer een gelukkige toekomst te gemoet.
    Wat ben ik nu toch jarloers op al die zwangere vrouwen:(
    knuffel van mij,
    En natuurlijk voor iedereen fijne paasdagen

13. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Cindy,

fijn dat je via het medium contact hebt kunnen krijgen met Dani en je nu meer weet over hoe hij voelt, waar hij is en wie op hem past.

Lijkt me zo ontzettend moeilijk om jullie `gewonen` leven weer op te pakken, want niets is meer gewoon.

Goed dat jullie vandaag mensen over de vloer hebben, want gedeelte vreugde is dubbele vreugde en gedeelde smaart is halve smaart. Zo kunnen jullie de vreugde over Dani en het verdriet over zijn afscheid delen.

Ik hoop dat je gauw weer een nieuw wondertje mag beleven en zodat Dani dan als grote broer op zijn manier over hem of haar gaat waken.

Fijne zondag, heel veel liefs.

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Meisje toch..

T is zo oneerlijk he...Jij moet je kindje loslaten, en anderen mogen het omarmen.

Logisch dat je jaloers bent..

Je niet schuldig voelen tov Dani dat je graag opnieuw zwanger wil worden, hij heeft de beste papa en mama die hij zich kan wensen, jullie hebben hem met alle liefde in jullie laten gaan..om hem vanalles te besparen.

Hij begrijpt het vast heel goed dat jullie graag een brusje voor hem willen.

Jullie hebben zoveel liefde in jullie voor Dani, dat weet hij!

En liefde in overvloed voor meer kindjes eventueel.

Dikke knuffel!

15. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    he puschel en ukoldaatje,

Ja raar he dat het dan soms zo dubbel voelt, kun je niks aan doen weet je.
    Ik wilde even aan jullie iets vragen is zie steeds van die mooie stickers bij iedereen onder hun verhaal staan met:
    - hoe lang je zwanger bent
    - hoe lang je kindje er niet meer is
    - en toch zelf wanneer je weer kunt gaan testen enzo.
    Ik ben die al een keertje gaan maken maar geen flauw idee hoe is die op mij eigen profiel zet weet niet waar ik na toe moet gaan?
    kunnen jullie me helpen?
    en nog 1 vraagje die temperatuurkaartjes ik snap er niks van? zijn die echt zo handig en hoe kun je dat doen?
    Is misschien wel handig voor me nu ik weer zwanger wil raken.

Jullie leuke dag gehad vandaag? knuffie van mij

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

je kunt op een ticker klikken die je mooi vindt en dan op die site je eigen data en info erbij zetten. En dan kun je het adres kopieren en in je profiel zetten. Op je eigen naam klikken (naast welkom) en dan even zoeken. Hoop dat het zo lukt :)

Ik las trouwens je vraag bij de vk, maar volgens mij moet je sowieso 6 weken wachten voor je weer mag klussen, toch? Wij moesten dat wel in elk geval en de gyn had zelfs gezegd dat we een half jaar moesten wachten met zwanger worden :( uiteindelijk niet geluisterd hoor, ik was na 4 maanden zwanger. maar die eerste 6 weken staat je baarmoeder nog open en dan kan seks infecties geven. Maar snap dat je zwangerschapswens nu vertienvoudigd is. Dat is meestal zo na het overlijden van een kindje. Heel normaal dus niet schuldig voelen tov Dani*. Hij snapt heus wel dat hij niet te vervangen is. Hij zal altijd jullie eerste kind zijn, jullie mooie zoon.

17. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    He meid,
    Nou ik had het al zover uitgedokterd tot: Op je eigen naam klikken (naast welkom) en dan even zoeken.

Daarna kom ik erniet meer uit, dus wie kan me helpen?
    6 weken wachten met klussen? dat zal toch niet, ik dacht als de bloeding weg was en dat is het nu bijna???
    Ohh ik wou maar dat ik er een zeker antwoord op had maar geen 1 verloskundige reageerd op me verhaal..... HELP!!!!!

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Maar word je dan niet begeleid na zoiets, voor zulke vragen? Ik heb er nul ervaring mee, en kan me heel goed voorstellen dat je graag opnieuw zwanger wilt raken. Ik zou om een naconsult bij een gyneacoloog vragen bij het zh waar je bevallen bent. Ik denk persoonlijk dat je lichaam zelf heel goed weet wanneer het een nieuwe zwangerschap kan dragen. Ik weet niet of ik tussendoor bescherming zou gebruiken, ik zou het denk ik wel eerst zeker willen weten - misschien is er juist een hogere kans op een mk zo kort erop (zou het niet weten), maar daar zit je nu natuurlijk ook echt niet op te wachten.

Sterkte meis. Kan me voorstellen dat je heelveel heen en weer geslingerd wordt tussen allerlei emoties, groot verdriet, wens om weer verder te gaan, gemis, en tegelijk maar weinig mensen hebt die echt weten waar je doorheen gaat.

19. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Met tranen in mijn ogen las ik jouw verhaal. Dit is het ergste wat je als ouder zijnde kan overkomen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Aan de ene kant gefeliciteerd met jullie zoontje, maar aan de andere kant gecondoleerd.

En voel je niet schuldig over het feit dat je graag weer zwanger wilt worden. Dani heeft prachtouders en zou er vast graag een broertje of zusje bij willen hebben. Dani zullen jullie nooit vergeten en zal altijd deel uit blijven maken van jullie gezin. Geestelijk is hij zeker aanwezig!

20. Cindy, je krijgt normaal gesproken een nacontrole bij degene die de bevalling heeft begeleid, heb je die afspraak niet staan? Wij hebben na de bevalling een brief daarover gekregen met de datum van de afspraak..

Als er niets is gezegd en je niet hoeft te wachten op uitslagen van obductie mag je gewoon weer proberen om zwanger te worden. Ik wilde er zelf ook gelijk weer voor gaan, alleen duurde het 3 maanden voor mijn cyclus weer op gang was gekomen. Je moet wel wachten tot de kraamvloed weg is ivm infecties, wat Vlinder al zei.
    Ik herken het dat je zegt dat het gemis nu alleen maar groter wordt.. ik had dat ook dat het leek te groeien en mijn lichaam deed niks, er was geen kans om zwanger te worden, het leek wel alsof er gewoon helemaal niks meer was in het leven. Het is voor mij bijna een half jaar geleden dat we afscheid moesten nemen maar ik herinner het me allemaal nog zo goed. Aan de ene kant wilde ik haar gewoon terug en verder gaan waar ik was gebleven maar aan de andere kant wilde ik verder en gewoon weer een reden om te leven hebben. Achteraf is het goed voor mij dat ik toen niet zwanger ben geworden, ik heb zo de zwangerschap kunnen afsluiten en geen schuldgevoel naar mijn dochter toe dat ik nu weer zwanger ben..

Wat betreft de banner, als je er moeite mee hebt is misschien dit filmpje handig: zwp01.mov - YouTube Dat laat zien hoe je een banner in je handtekening kunt plaatsen.

Temperaturen deed ik zelf ook altijd, is vooral handig als je een onregelmatige cyclus hebt, achteraf kan je dan zien wanneer je een eisprong hebt gehad. Bij fertility friend kan je je registreren hiervoor, heel makkelijk.

Deze tijd is gewoon erg moeilijk, maar op een dag realiseer je je dat het scherpste van je verdriet er af is en dat je met de leegte om kunt gaan. Het gemis blijft wel, maar je voelt ook dat je kindje er hoe dan ook voor altijd is.

Deel Deze Pagina