Vervolg 20 weken echo en hartafwijking

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door 1986cindy, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He lieve schatten!

Er is volgens mij alweer een dikke week voorbij sins de laatste keer dat ik geschreven heb.
    Heb een ontzettende klote week achter de rug, heb me heel slecht gevoeld.
    En ik kreeg het gevoel niet wegedrukt.
    Ben 24 april na het ziekenhuis geweest voor het laatste gesprek.
    Wat voelde dat raar, weer een ruimte waarbij ik denk: de laatste keer dat ik hier liep was ik zwanger.
    Wat word ik toch gek van die gedachte...

Gesprek met de arts was fijn, hoe het met me ging, of de bloedingen al gestopt waren, hoe ik de hulpin het ziekenhuis had ervaren.
    Ook over een evt. volgende zwangerschap dat ik dan tot de 20 weken in het ziekenhuis moet komen, en daarna gewoon weer na de verloskundige mag.
    Dat ook de 20 weken echo ik na nijmegen mag voor een extra goede echo, dat geeft dan wel allemaal weer een geruststelling.
    Ook dat ik er gewoon weer voor kan gaan, dat ik niet hoef te wachten en dat wat Dani* heeft echt niet erflijks is.
    Een hele domme fout, ja dat was het indd.

Ook zijn we electrische spullen die we nog hadden zoals babyfoon enzo nog terug gaan brengen na babydump, ook moest ik nog een lampkap ophalen daar.
    Die had ik nog in de bestelling staan, hellaas hebben hun die ook afbesteld toen ik belde dat me bestelling zoals box kinderwagen enzo niet doorkonden gaan.
    Had duidelijk aangegeven dat die kap juist wel door moest gaan maar is iets fout gegaan daar.
    Eenmaal binnen gekomen vraagt de vrouw waarom ik de babyfoon terug kwam brengen?
    Omdat we een dood geboren kindje hebben.... fijn altijd dat soort dingen.
    Ik hield het niet meer in die zaak, ben huilend na buiten gerend.
    Eenmaal buiten aangekomen kreeg ik een hyperventilatie aanval... echt wat was ik verdrietig, een babyzaal kom ik voorlopig niet meer.
    Kan er echt niet tegen, wat eens zo leuke zaak was voor ons is nu een plek geworden die je liever vermijd.

Wilde hier even iets vragen, ik ben dus 26 maart bevallen das nu 5 weken geleden.
    De bloedingen zijn na 2,5 week gestopt wel wat na gepruttel erna.
    Nu dacht ik vorige week me menstruatie te krijgen, maar dat bleek niet zo te zijn.
    wanneer kregen jullie je eerste menstruatie na je bevalling?

knuffel van mij!

2. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Cindy,

even een dikke knuffel op afstand voor je!

Jee, wat moeilijk in de babyzaak. Kan me voorstellen dat je daar voorlopig niet meer komt. Pas als er weer leuk nieuws is en een broertje/zusje voor Dani* zich heeft aangekondigd.

Met je vraag kan ik je helaas niet verder helpen, maar andere dames vast wel.

Ik hoop dat het gauw weer beter met je gaat en vooral dat je gauw goed nieuws hebt.

Veel liefs voor allemaal.

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    @Cindy,

wat dapper dat je naar die babyzaak bent geweest!

Na mijn dochtertje* heb ik ook een week of twee bloedingen gehad, na zes weken had ik weer een menstruatie.

Knuffel voor jou meid.

4. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    He meiden,

Wilde even weten hoe het met jullie was en hebben jullie een fijne moederdag gehad?
    Ik vond het een moeilijke dag je bent toch moeder maar mag niet genieten zoals het zou moeten op zon dag.
    Geen kindje om jezelf in te herkennen, en voelen hoe gelukkig je je mag prijzen met zon mooi gezond wonder.
    Nu was ik trots de naam Moeder toch te mogen dragen.
    Dan wel niet van een aards kindje, maar wel van het mooiste wonder in mij leven dat mij 22 weken lang zo gelukkig gemaakt heeft.
    Dani*ben trots dat ik jou mama ben....
    Love you so much, van earth till heaven.

5. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Cindy,

ja, kan me voorstellen dat moederdag lastig voor je is geweest.
    Je bent moeder maar hebt je kindje niet meer bij je op aarde.
    Maar je hebt Dani wel voor altijd in je hart.

Hoe gaat het voor de rest met je?

Ben je medisch al weer "vrijgegeven" om het opnieuw te proberen?

6. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    He puschel!

Hoe gaat het met jou?
    Met mij vandaag weer iets minder, gister een comunnie gehad waar overal waar ik keek baby's of zwangere vrouwen waren :(
    Je gunt het hun zo, maar natuurlijk ook mezelf.
    Dan voel je je weer zo leeg.
    Maar goed, ik mag het indd weer gewoon proberen dus dat doen we ook.
    Hopen dat ik over een tijdje weer een positive test in handen heb.
    Ga zometeen wat bloemetjes voor de tuin kopen misschien voel ik me dan weer ietsie beter.
    dikke knuf van mij...

Deel Deze Pagina