Lieve Cindy, Ik kwam toevallig in je topic terecht en meid...wat is dit oneerlijk!! Echt, de tranen biggelen over mijn wangen...en als ik me al zo voel na het lezen van deze verhalen, hoe moet jij je dan wel niet voelen! En jullie kereltje weet echt dat jullie alleen maar het beste voor hem willen en hij neemt dit jullie dit nooit of te nimmer kwalijk! Hij zal altijd een sterretje blijven en een beschermengeltje voor jullie en zijn evt broertjes en/of zusjes! Ik wil je heel veel sterkte wensen voor morgen! Ik ben niet heel gelovig, maar ik zal een kaarsje voor jullie branden! Liefs Loesie
Heel veel sterkte voor morgen. Ik vind je zo sterk overkomen. Ik heb bewondering voor alles wat je de laatste dagen nog hebt gedaan zoals die 3d echo en die fotos van je buik. Ik denk aan je!!! knuffel
Sluit me aan bij het bericht van Jonneke83, wat prachtig dat jullie een 3d echo en foto's hebben laten maken. Dat is het enige wat ik achteraf jammer vindt, dat we geen echo hebben gedaan. Heel veel sterkte en kracht en als je vragen hebt of gewoon wil praten, dan weet je me te vinden. Knuffel, C
Lieve Cindy, Ontzettend veel sterkte de aankomende tijd. Wat een aangrijpend verhaal. Ook hier tranen. "Sometimes you have to be apart from the people you love. But that doesn't make you love them any less. Sometimes, you love them more" - Nicholas Sparks
Bha heel veel sterkte voor jullie voor morgen. Echt hartverscheurend! hoe je alles verwoord, heel veel respect voor jullie keuze en hoe sterk jullie hier in zijn.
Pfft wat heftig.. Hier zijn geen woorden voor. Ik hoop dat jullie je altijd goed zullen beseffen dat dit een keuze is geweest uit liefde. Uit al je berichtjes maak ik op dat je het beste voor je mannetje wil en geen leven vol leed. Dit is echte, pure liefde. Je bent een dapper en sterk persoon en ik hoop echt dat het allemaal een beetje voorspoeding mag lopen morgen. Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte. Ik zal morgen een kaarsje voor jullie branden. Liefs, Kwabbernoot.
Lieve Cindy, Zit nu ook met tranen in mijn ogen. Je hoopt dat anderen nooit voor deze keuze te komen staan. Wij hebben ons meisje 7 1/2 maand gekend maar ze heeft het niet makkelijk gehad in die tijd. Je hebt je keus met liefde gemaakt, denk daar altijd aan terug. Wat mooi dat jullie nog een echo en buikfoto's hebben gemaakt. Morgen gaan jullie papa en mama worden en moeten jullie helaas ook afscheid van jullie zoontje nemen. Ik zal aan jullie denken. Liefs pacific
Heel veel sterkte samen!! We denken extra aan jullie vandaag... en zullen een kaarsje branden... Knuffel!
he lieve meiden..... ik lignu in bed in het ziekenhuis, om kwart over 10 mij eerste tabeleten 4x ingebracht gekregen. wel even vreemd om ontbloot voor een vreemd persoon te liggen, maar zal nog veel vaker gebeuren vandaag. om kwart over 1 krijg ik weer 1 tablet, en nu maar wachten. merk wel dat mij buik al strak begint te staan. me ouders n schoonouders zijn bij me en die gaan dan stelkenns weer even weg, wel fijn zoveel hulp. iedereen doet zijn ding hier nu krantje lezen spel op de ipad en ik ng ff an jullie laaten weten hoe het me verloopt. tot straks misschien nog liefs cin.... sorry voor spelfouten moet op een sscherm doen, niet zo handig hier
Heb hier nog niet gereageerd, maar wel je hele verhaal doorgelezen. De tranen liepen over me wangen. Ik wil je heel heel veel sterkte wensen de komende uren, maar ook de komende tijd
Ik vind dat jullie een ontzettend moedige keuze hebben gemaakt! Heel veel sterkte! Vandaag ontmoet je je kleine en moet je tegelijkertijd afscheid nemen, wat oneerlijk is dit! Nogmaals, heeeel veel sterkte! Mijn gedachten zijn bij jullie!
Sterkte meid! Ik denk aan je! Fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt! Zet hem op en geniet van het manneke in je armen straks, ook al is hij niet meer bij jullie! Dikke knuffel!
Wat een vreselijk bericht.. Heel veel sterkte in deze tijd. Wel heel erg dapper van jullie keuze. Groet,
Ik heb je berichtje met tranen in m'n ogen gelezen. Wat kan het leven soms oneerlijk zijn! Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd! Ook de verhalen van de andere dames hebben me erg aangegrepen. Wat zijn jullie sterk!