Vervolg 20 weken echo en hartafwijking

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door 1986cindy, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heb met tranen in m'n ogen heel je verhaal gelezen.
    Wat bijzonder dat je nog 3d echo hebt laten maken en foto's van je buik. Zo heb je wel blijvende herinneringen er aan.
    Lieverd, heel veel sterkte vandaag en denk aan jullie

2. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och meissie, wat verschrikkelijk.............weet niet wat ik moet zeggen........ hele dikke knuffel en heel veel sterkte de komende tijd.

3. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Jeetje meid.. zit hier helemaal in tranen van je dappere verhaal/verslag... REspect, ook voor de andere vlinder mama's.

Een dappere keuze... uit liefde <3

Heel veel sterkte, hoop zo dat alles naar omstandigheden voorspoedig verlopen is.

Hele dikke knuffel voor jou en alle vlinder mama's!
    xxx

4. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    hoi meiden hier weer een berichtje van mij.
    hellaas nog steeds in het ziekenhuis.:(
    gister om 9 uur binnen gekomen en om 10 uur de eerste 4 pillen ingebracht gekregen. daarna om de 3 uur 2 tabletten na de 4 ronde begon ik echt wat weeen te krijgen. heel erg pijn in mij onderrug en ik mij bovebenen. dat hied ong 3 kwartier aan en epte daarna weer weg voor een uurtje. van die pillen kreeg ik echt pijn in mij buik.
    binenkomen met 36.9 tempratuur en savond nam de koorts toe 39.5 op den duur wat was ik ziek zeg. flinke diaree gehad om 2 uur smiddags en verder dacht ik steeds dat ik weer moest maar er kwam niks. gvd!!
    rond 10 uur wwerd ik misselijk echt niet normaal heb heel erg veel overgegeven. heb volgens mij alle bijwerkingen gehad die je kunt hebben. om kwart voor 2 snachts heb ik de laatste 2 tableten gekregen en nu lig ik te wachten op de volgende lading. vannacht gelukkig wel nog na de wc gekunneen wat was dat een opluchting. nog 2 paracetamols gehad voor de koorts en pijnn. en vanacht om 2 uur een slaaptablet. voel op dit moment weer bijna niks meer heb nog geen 1 cm onsluiting :x
    alleen ligt het nu plat en is wat week.. heb het gevoell dat ik hier nog wel ff lig.... helaas.
    iemand nog ervaringen uit te delen.
    weet ook echt niet wanneer ik om pijnstilling moet vragen, en volgens mij willen ze me dan liever morfine geven? iemand ervaring? xxx tot sstraks misschhien

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    OOoohh..heb je al die narigheid te verwerken gekregen, wordt je er ook nog zo ziek bij.

Is dat normaal, koorts krijgen bij een opgewekte bevalling?

Denk dat je zelf straks heel goed voelt wanneer je pijnstilling wilt hoor meisje, en ze zullen het vaak aan je vragen of je pijnstilling wil.

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat de weeen snel gaan doorzetten nu. Dat jullie ms vandaag jullie kindje mogen ontmoeten.

6. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Jeetje Cindy ook dat nog eens er boven op.:(

Wens jou/jullie echt veel sterkte en kracht toe . Dat het nu maar snel mag gaan , het is al heftig genoeg allemaal ...

Veel liefs en een dikke knuffel

7. comr70

comr70 Actief lid

19 feb 2012
    206
    0
    16
    Ik heb je een pb gestuurd en ja had ook koorts gekregen, maar dat schijnt wel vaker voor te komen. Moest hierdoor een nachtje blijven.

Knuffel

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jeetje, ook dat er nog bij.
    Ik weet van mijn MA (ook opgewekt met tabletten) dat ik alleen paracetamol mocht nemen,..al het andere is weeënremmend (met uitzondering van morfine).
    Ik kreeg ook koorts en daarbij een versnelde pols, was bij mij een teken dat ik teveel bloed was verloren. Toen ben ik opgenomen en 's avonds met spoed gecurreteerd.

Ik hoop dat de weeën toch gaan komen..Weet je wat ze gaan doen als dat niet gebeurd?

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh jeetje.... het is al allemaal zo vervelend en dan word je er nog ziek bij ook en vordert het allemaal niet zoals je zelf zou willen. Sterkte meis en denk aan je!

10. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik lees al van het begin af aan mee, heb alleen nog nooit wat geschreven maar ik wil je nu toch echt even laten weten dat ik enorm met je meeleef en je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte toe wens!!! Dappere dodo ben je!! En je vriend/man trouwens ook!

Knuffel van mij:)

11. Lieve Cindy, meid, wat een gedoe allemaal! Ook ik heb koorts gekregen, maar dat was na de bevalling. Eén van de bijwerkingen van de cytotec (misoprostone) is koorts, het hoeft niet ernstig te zijn, maar het is wel belangrijk dat je in de gaten wordt gehouden.

Ze geven inderdaad liever morfine eerst, ik heb dat ook geprobeerd maar het werkte voor geen meter. Ik werd alleen ontzettend misselijk van de morfine. Het was dat ik niets had gegeten, maar anders had ik het er denk ik ook uitgegooid. Maar een ruggenprik geven ze soms pas na een paar centimeter. Bij mijn eerste bevalling heb ik remifentanil gekregen, dat is ook een opiaat. Werkte ietsje beter dan morfine vond ik zelf.

Als het goed is moet je telkens weer tabletten nemen. Dan moeten de weeën weer terugkomen. Ik hoop dat ze hun werk goed doen en dat je niet ontzettend lang moet wachten op de centimeters ontsluiting.

Dikke knuffel en denk aan je, vind je een bijzonder sterke vrouw jullie kleine mannetje boft met jullie..

12. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Jeetje, wat een toestand meid. Moet je er ook nog eens zo ziek bij worden. Hopelijk wil het toch snel op gang komen en mogen jullie snel jullie kleine man zien. Wat een ontzettend oneerlijke wereld is dit toch.....

Wat betreft pijnstilling, gewoon vragen wanneer je vindt dat je weer wat nodig hebt. Ze vertellen je dan vanzelf wel of je er wel of niet wat bij mag krijgen.

Dikke kus!

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Meid wat heftig wat je mee moet maken zeg. Koorts ken ik wel van ná de bevallingen, kan een reactie van het lichaam zijn. Zelf heb ik geen opgewekte bevalling gehad, maar dus wel koorts.
    Ik wil jou en je man heel veel sterkte en kracht wensen!

14. VlinderEvelien

VlinderEvelien Actief lid

17 mei 2011
    268
    0
    0
    Ach meid toch, wat rot dat je ziek bent geworden van de pillen, en dat de bevalling niet doorzet, wens je veel kracht toe voor vandaag, en hoop voor jou dat het niet langs meer duurt... Toch nog 1 extra dag je manneke in je buik, dikke knuf, denk aan je!

15. Dane

Dane Lid

28 nov 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen...met tranen je verhaal gelezen...nogmaals heel veel sterkte!

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Moet de hele tijd aan je denken meid :(

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik ook.....

Hoop dat je niet zieker geworden bent, het is al moeilijk en rot genoeg allemaal waar je doorheen moet.

18. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hier gaan ook mijn gedachte naar jullie!

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    jeetje lees net je hele verhaal. :(
    Tranen over mijn wangen.

Meid wat ongelooflijk veel liefde straalt hier vanaf, alles doe je uit liefde voor je kleine mannetje.
    Je bent echt een hele sterkte vrouw en ik hoop dat verdere ellende je bespaard is gebleven

Heel erg veel sterkte en kracht voor jullie.

20. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik moet ook telkens aan je denken de afgelopen dagen. Dikke knuffel.

Deel Deze Pagina